מה זה מסר פרסומי

ועל מה חשוב להקפיד כשמשווקים?

הקדמה

בניית מערך שיווקי זה תהליך ארוך, שמורכב ממגוון תהליכים שעובדים בסינרגיה מלאה אך יחד עם זאת ישנו כלל בסיס אחד וחשוב שאם לא ניישם אותו במערך השיווקי שלנו. כל תהליכי השיווק שנשקיע ירדו לטמיון. במאמר הזה נלמד מהו אותו חוק ברזל שכל בעל עסק/חברה חייב ליישם.

המסר הפרסומי

המסר הפרסומי זה המסר שאתם רוצים להעביר לקהל שרואה את הפרסומות שלכם בתהליכי השיווק. לדוגמא, "בואו ללמוד לדבר צרפתית שוטפת ב-90 יום". המסר הפרסומי צריך לתפוס את תשומת ליבם של הקהל שרואה את הפרסומת ולגרום לו לעצור על הפרסומת שלכם, להמשיך לקרוא ולבצע פעולה.

חוסר הלימה

הבעיה מתחילה כשאין הלימה בין המסר הפרסומי של החברה

לבין תוצאות השירותים או המוצרים של החברה.

כשאין הלימה בין המסר שאנחנו משדרים בתהליכי השיווק לבין התוצאות האמיתיות.



אנחנו נפספס הרבה לקוחות שיתאכזבו מהמותג שלנו ויאבדו את האמון בחברה, וכך המותג שלנו ירד מבחינה מיצובית חיובית.

לכן חשוב מאוד לשים לב שהמסר הפרסומי שלנו ניתן ליישום וביצוע ורק לאחר שנוודא שהוא אכן ניתן לביצוע, נפרסם ונטמיע אותו בתהליכי השיווק שלנו בעסק.

לסיכום

במערך השיווקי שלכם תהיו אמיתיים, אל תבטיחו הבטחות שלא ניתנות ליישום, תייצרו מסר פרסומי חזק ואמיתי על סך הניסיון שלכם מתוך סיפוק השירותים או המוצרים שלכם.

מעוניינים שנעזור לכם לבנות מערך שיווקי מנצח? דברו עם מחלקת השיווק והפרסום שלנו.
רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לווצאפ? השאירו פרטים ותהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

תוכן עניינים

טופס התקשרות

פייסבוק

תעקבו אחרינו בפייסבוק אנחנו תמיד מעדכנים תוכן איכותי מעולם העסקי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם...

חקר שוק

כתיבת תוכנית שיווקית השלב השני

בסדרת המאמרים הבאה נדבר על השלבים לכתיבת תוכנית שיווקית אפקטיבית. במאמר הקודם דיברנו על השלב הראשון – הגדרת המטרה השיווקית.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב השני של התוכנית. שלב חקר השוק על קהל היעד.

קרא עוד »
שלב ראשון תוכנית שיווקית

כתיבת תוכנית שיווקית השלב הראשון

התכנית השיווקית היא הבסיס השיווקי של העסק שלנו. התכנית בנויה מ 5 שלבים שלכל שלב יש מטרה משלו שעליהם אפרט בסדרת המאמרים הבאה.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב הראשון של התוכנית השיווקית. שלב הגדרת המטרה השיווקית.

קרא עוד »
לחץ תחרותי

לחץ תחרותי (מודל פורטר)

בהמשך לסדרת המאמרים בנושא מודל פורטר. במאמר הזה נדבר על הגורם החמישי והאחרון במודל, שעוזר לנו לבחון האם הענף אטרקטיבי ורווחי, והאם כדאי להיכנס אליו. הגורם החמישי הוא לחץ תחרותי.

קרא עוד »