מה זה פיקסל

ואיך הוא מביא לקוחות?

מה זה בכלל פיקסל?

פיקסל הוא קוד מעקב שמוטמע באתר שלכם, בפייסבוק ובעוד פלטפורמות דיגיטליות. הפיקסל הוא כלי שיווקי שעוזר לנו להגיע ללקוחות שמתעניינים במוצרים או בשירותים שלנו.

 

תפקידו של הפיקסל

 

התפקיד של הפיקסל הוא לעקוב אחרי פעילות הגולשים שנכנסים לפלטפורמות שהטמענו בהן את הפיקסל, לדוגמא: פייסבוק, אתר אינטרנט, אינסטגרם ואפילו טיק טוק. ולבצע פעולות מותאמות לפי הנתונים שהפיקסל הוסף.
תחשבו על זה, לקוח שנכנס לאתר שלכם, לוחץ על כפתור הרכישה ולאחר מכן יוצא מאתר, במקרה כזה בעזרת הפיקסל נוכל לשווק פרסומות ספציפיות "שירדפו" אחרי אותו לקוח וישכנעו אותו להמשיך את הרכישה.

מטרת המעקב של הפיקסל

מטרת המעקב היא שימוש עתידי בנתונים שנאספו במטרה לפרסם שוב באופן ממוקד יותר לאותם אנשים שביצעו פעולות בערוצים הדיגיטליים שלכם.

מכירים את זה שאתם נכנסים לאתרים (של חברות גדולות בעיקר) ולאחר מכן אתם נכנסים לפייסבוק ופתאום קופצות לכם פרסומות של אותם חברות?

מרגישים שעוקבים אחריכם? זה בדיוק מה שהם עושים בעזרת הפיקסל.

חשיבות השימוש בפיקסל

הסטטיסטיקה ברורה. הסיכוי שאנשים שמכירים אתכם ואת המותג שלכם יקנו מכם הוא גבוה הרבה יותר מאנשים שלא מכירים ולא נחשפו אליכם מעולם. זאת בדיוק הסיבה שכל עסק חייב לשווק בעזרת פיקסל.

הפעולות העיקריות של הפיקסל:

  • לחדור לתודעה של אותם אנשים שמתעניינים בכם – ככל שיותר אנשים יחשפו אליכם בתדירות גבוהה יותר, אתם והעסק שלכם תתפסו בעיניהם כמותג גדול. ובסופו של דבר אנשים יעדיפו לקנות ממותג, ולכן זה חשוב.

  • הסיבה השנייה היא להניע לפעולה ולגרום למתעניינים להפוך ללקוחות קונים. אם בעזרת הפיקסל נעקוב אחרי הגולשים שנכנסו לדף סליקה באתר שלנו ובסוף לא ביצעו רכישה, נוכל להשתמש בפיקסל כדי להציג להם פרסומות נוספות ולדחוף אותם לקנייה.

 

לסיכום

בין אם יש לעסק שלכם אתר אינטרנט או פלטפורמה דיגיטלית אחרת, אתם חייבים לשווק בעזרת הפיקסל. כדי להגיע לקהל יעד רלוונטי ולהגדיל את אחוזי ההמרה שלכם.

עומדות בפניכם 2 אפשרויות לשיווק וקידום העסק שלכם, בעזרת פיקסל בפרט.

האופציה הראשונה היא לשווק בעזרת חברת פרסום מובילה 

האופציה השנייה היא ללמוד לשווק את העסק בעצמכם

רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותיהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

תוכן עניינים

טופס התקשרות

פייסבוק

תעקבו אחרינו בפייסבוק אנחנו תמיד מעדכנים תוכן איכותי מעולם העסקי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם...

חקר שוק

כתיבת תוכנית שיווקית השלב השני

בסדרת המאמרים הבאה נדבר על השלבים לכתיבת תוכנית שיווקית אפקטיבית. במאמר הקודם דיברנו על השלב הראשון – הגדרת המטרה השיווקית.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב השני של התוכנית. שלב חקר השוק על קהל היעד.

קרא עוד »
שלב ראשון תוכנית שיווקית

כתיבת תוכנית שיווקית השלב הראשון

התכנית השיווקית היא הבסיס השיווקי של העסק שלנו. התכנית בנויה מ 5 שלבים שלכל שלב יש מטרה משלו שעליהם אפרט בסדרת המאמרים הבאה.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב הראשון של התוכנית השיווקית. שלב הגדרת המטרה השיווקית.

קרא עוד »
לחץ תחרותי

לחץ תחרותי (מודל פורטר)

בהמשך לסדרת המאמרים בנושא מודל פורטר. במאמר הזה נדבר על הגורם החמישי והאחרון במודל, שעוזר לנו לבחון האם הענף אטרקטיבי ורווחי, והאם כדאי להיכנס אליו. הגורם החמישי הוא לחץ תחרותי.

קרא עוד »