ערנות לשינויים בעידן הדיגיטלי

שינויים בעידן הדיגיטלי

חשיבות השינויים בסביבה הדיגיטלית

אנחנו בתור בעלי עסקים חייבים להיות ערים ומעודכנים בכל שינוי שחל בסביבה הדיגיטלית של העסק. פלטפורמות חדשות שקמות, ערוצים דיגיטליים חדשים שנוכל להשתמש בהם לשיפור וייעול העסק שלנו ועוד. יש שינויים מסוימים שחלים בסביבה הדיגיטלית  של העסק שלנו, שנוכל להפוך אותם להזדמנות עבורנו ועבור העסק שלנו.

ניצול הזדמנויות בסביבה הדיגיטלית

אם נדע לזהות ולנצל בצורה נכונה את השינויים שחלים בסביבה הדיגיטלית שלנו נוכל להתקדם, לעקוף את המתחרים שלנו ולהיות מובילים בשוק שלנו. שינויים בסביבה הדיגיטלית יכולים לבוא לידי ביטוי בפלטפורמות חדשות שקמות שבעזרתן נוכל לקדם ולייעל את העסק שלנו או שינויים חיוביים בפלטפורמות קיימות.

דוגמא לשינויים בסביבה

טיק טוק היא פלטפורמה חדשה יחסית שבעזרתה תוכלו לצלם, לערוך ולשתף סרטונים בעלי מאפיינים מותאמים אישית כמו אפקטים, מוזיקה, רקע ועוד.

שימו לב שטיק טוק נכנסה לנו לחיים, רוב האנשים מעל גיל 25 לא ידעו בכלל מזה, והשאר אמרו שזה פלטפורמה של ילדים.

ורק מעטים הבינו את הפוטנציאל השיווקי הגלום בה והתחילו לשווק את עצמם (בעיקר חברות גדולת).

היתרון של טיק טוק על פני פלטפורמות אחרות כמו אינסטגרם הוא שבטיק טוק פוטנציאל החשיפה האורגנית גבוה יותר, ואין לה קשר לכמות העוקבים או לתקציבי שיווק מטורפים. תוכלו להגיע גם עם  0 עוקבים ומבלי להוציא שקל לכמות חשיפה מטורפת בעזרת האלגוריתם של טיק טוק. כיום יש בטיק טוק יותר ממליארד משתמשים מספר דומה לזה של אינסטגרם.

טיק טוק היא דוגמא קלאסית לשינוי שחל בסביבה החיצונית, במקרה הזה השינוי הוא פיתוח מערכת שיכולה לסייע לנו להגיע ולהיחשף בפני יותר אנשים מבלי להוציא כסף.

לסיכום

אנחנו בתור בעלי עסקים חייבים להיות ערים לשינויים וחידושים בסביבה הדיגיטלית שלנו. אנחנו צריכים לצאת מהקופסא ולהבין שכמעט בכל שינוי יש הזדמנויות ופוטנציאל מסוים מעבר למה שאנחנו רואים.
אם תבינו את זה אתם תעקפו את המתחרים שלכם בפער.


רוצים שנעזור לכם למצוא הזדמנויות חדשות בסביבה העסקית שלכם? השאירו פרטים במחלקת הייעוץ והליווי שלנו.

רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותיהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

תוכן עניינים

טופס התקשרות

פייסבוק

תעקבו אחרינו בפייסבוק אנחנו תמיד מעדכנים תוכן איכותי מעולם העסקי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם...

חקר שוק

כתיבת תוכנית שיווקית השלב השני

בסדרת המאמרים הבאה נדבר על השלבים לכתיבת תוכנית שיווקית אפקטיבית. במאמר הקודם דיברנו על השלב הראשון – הגדרת המטרה השיווקית.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב השני של התוכנית. שלב חקר השוק על קהל היעד.

קרא עוד »
שלב ראשון תוכנית שיווקית

כתיבת תוכנית שיווקית השלב הראשון

התכנית השיווקית היא הבסיס השיווקי של העסק שלנו. התכנית בנויה מ 5 שלבים שלכל שלב יש מטרה משלו שעליהם אפרט בסדרת המאמרים הבאה.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב הראשון של התוכנית השיווקית. שלב הגדרת המטרה השיווקית.

קרא עוד »
לחץ תחרותי

לחץ תחרותי (מודל פורטר)

בהמשך לסדרת המאמרים בנושא מודל פורטר. במאמר הזה נדבר על הגורם החמישי והאחרון במודל, שעוזר לנו לבחון האם הענף אטרקטיבי ורווחי, והאם כדאי להיכנס אליו. הגורם החמישי הוא לחץ תחרותי.

קרא עוד »