כלל יסוד לשיווק מוצלח

שאתם חייבים ליישם בעסק

מהו הסוד לשיווק מוצלח?

להביא לקוחות לעסק כמעט כל אחד יכול, אבל כדי להביא לקוחות רלוונטיים, לחסוך בעלויות ולשווק נכון יש כלל מאוד חשוב שכל בעל עסק חייב ליישם אותו רגע לפני שהוא מתחיל את השיווק.

מה הקשר בין שיווק לזכוכית מגדלת?

נסו לקחת זכוכית מגדלת ולמקד את קרני השמש לנקודה אחת. אתם תקבלו נקודה ממוקדת של קרני השמש שבעזרתה תוכלו אפילו להדליק אש! לעומת זאת תנסו לכוון את קרני השמש בעזרת זכוכית רגילה, במקרה כזה אתם לא תקבלו שום תוצאה.


אותו דבר בשיווק. אם אני אפרסם ואשווק לקהל רחב מידי ולא ממוקד. אני אקבל תוצאות לא טובות, קהל יעד לא רלוונטי ואבזבז המון כסף לחינם על פעולות השיווק שביצעתי.

הרציונל…

תחשבו על זה…

אם אני עכשיו אראה פרסומת על החלקת שיער או על מוצרי טיפוח של נשים. היא לא תדבר אליי, נכון?

כי אני לא הקהל יעד של המוצר הזה אז מן הסתם שגם לא אפנה לאותו מפרסם..

במי להתמקד בפעולות השיווק?

אז, איך תדעו מי קהל היעד שלכם ואיך להתמקד בו?
בדיוק בשביל זה אנחנו עושים חקר שוק נרחב על השוק ועל לקוחות הקצה שלנו, עוד לפני שאנחנו מתחילים לשווק. אני אומר את זה הרבה כי זה חשוב מאוד לתהליך השיווק.  אנחנו חייבים לדעת הכל על קהל היעד שלנו. וזאת על מנת לדעת מי הם אותם לקוחות הקצה שלנו ואיך ניתן להגיע אליהם בדרך הטובה ביותר על ישי פעולות השיווק.

איך להגיע לקהל היעד המדויק?

למזלנו, היום בעידן הדיגיטלי, יש פלטפורמות שמאפשרות לנו לטרגט את קהל היעד שלנו על ידי מאפיינים של הקהל שאנחנו מגדירים.

לטרגט – מלשון מטרה. אנחנו מסמנים את הקהל שלנו בתור מטרה לפרסומות שלנו. כיום הטרגוט יכול להגיע לרזולוציות מאוד מאוד נמוכות, וממוקדות במקרה שלנו. לדוגמא: 

מיקוד על פי אזורים גיאוגרפיים ברמת רחוב ספציפי, מיקוד על פי תחביבים, לפי ערכי חיפוש מסוימים שהלקוחות הפוטנציאלים שלנו חיפשו ואפילו על ידי רשימת מיילים של הלקוחות הפוטנציאלים שלנו.

כמובן שצריך לדעת איך לעשות את זה.

ואם אין את הידע, עדיף להיעזר באנשי מקצוע מהתחום.

רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותיהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

תוכן עניינים

טופס התקשרות

פייסבוק

תעקבו אחרינו בפייסבוק אנחנו תמיד מעדכנים תוכן איכותי מעולם העסקי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם...

חקר שוק

כתיבת תוכנית שיווקית השלב השני

בסדרת המאמרים הבאה נדבר על השלבים לכתיבת תוכנית שיווקית אפקטיבית. במאמר הקודם דיברנו על השלב הראשון – הגדרת המטרה השיווקית.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב השני של התוכנית. שלב חקר השוק על קהל היעד.

קרא עוד »
שלב ראשון תוכנית שיווקית

כתיבת תוכנית שיווקית השלב הראשון

התכנית השיווקית היא הבסיס השיווקי של העסק שלנו. התכנית בנויה מ 5 שלבים שלכל שלב יש מטרה משלו שעליהם אפרט בסדרת המאמרים הבאה.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב הראשון של התוכנית השיווקית. שלב הגדרת המטרה השיווקית.

קרא עוד »
לחץ תחרותי

לחץ תחרותי (מודל פורטר)

בהמשך לסדרת המאמרים בנושא מודל פורטר. במאמר הזה נדבר על הגורם החמישי והאחרון במודל, שעוזר לנו לבחון האם הענף אטרקטיבי ורווחי, והאם כדאי להיכנס אליו. הגורם החמישי הוא לחץ תחרותי.

קרא עוד »