חשיבות התוכן הויזואלי ברשת

למה חשוב כל כך ליצור תוכן ויזואלי ברשת

חשיבות יצירת תוכן ויזואלי לקידום העסק

במאמר הזה אני רוצה לדבר איתכם על החשיבות של יצירת תוכן ויזואלי ברשת. המאמר הזה ממשיך את המאמר שכתבתי על חשיבות תחזוקת ערוצי הדיגיטל בעידן של היום. במאמר אני אסביר על היתרונות של התוכן הויזואלי על פני התוכן הטקסטואלי, אני אתן כמה נתונים סטטיסטיים על פרסום בעידן שלנו ועל סוגי התכנים הויזואליים.

ההבדל בין תוכן ויזואלי לתוכן טקסטואלי

בעידן של היום הקושי הגדול ביותר של מפרסמים הוא תפיסת תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאלים של העסק. אנחנו מוצפים בכמויות מטורפות של מידע שעובר לנו בראש במהלך היום.

הקושי הזה יוצר לנו את הצורך להיות יצירתיים יותר בפרסום שלנו על מנת לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים ולהגיע למצב שהלקוחות הפוטנציאלים יעדיפו לפנות אליכם ולא אל המתחרים שלכם שגם הם מפרסמים.

קצת נתונים סטטיסטיים

90% אחוז מהמידע שמשודר למוח הוא ויזואלי

המוח מעבד תוכן ויזואלי פי 60,000 יותר מהר מתוכן טקסטואלי

לתוכן ויזואלי יש סיכוי גבוה פי 2 לפחות למשוך את הלקוח מאשר תוכן טקסטואלי.


ללקוח פוטנציאלי שרואה מודעה בפעם הראשונה יש בערך 3 שניות לקבל החלטה אם להישאר על הפרסומת או להמשיך הלאה.

סוגי התכנים הויזואליים

הפקת סרטון באה לידי ביטוי במגוון אופציות אפשריות:

סרטון שיווקי – סרטון מסוג זה צריך להיות , קצר, ענייני ויצירתי כדי שיתפוס את העין של הלקוחות הפוטנציאלים שנתקלים בו ברחבי הרשת. סרטון שיווקי יכול להיות גם אנימציה.

פרסומת או סרטון תדמיתי לעסק – סרטון מסוג הזה ימחיש ויחשוף לצופה פרטים נוספים אודות העסק, החזון, המוצרים או השירותים.

הפקת וידאו – להפקת וידאו יש מגוון רחב של שימושים שהמטרה העיקרית שלהם היא להעביר מסר מסוים לצופים. הבולט ביניהם שתפס תאוצה בשנים האחרונות ובשנה האחרונה בפרט הוא הפקת קורס דיגיטלי.

קורס דיגיטלי זה פתרון מצוין ליצירת מוצר מידע דיגיטלי שיכול למכור את עצמו מבלי שנצטרך להפעיל כוח אדם או מנגנונים מורכבים ויקרים.

לסיכום

אז מה כל הנתונים האלה אומרים לנו, בעלי העסקים?
הנתונים האלה מסכמים בצורה חד משמעית שבשביל למשוך לקוחות חדשים או בשביל להעביר מסר מסוים ללקוחות שלכם אתם חייבים לעשות את זה בצורה ויזואלית.

מעבר לצילום, לעריכה ולציוד היקר שנדרש בעת הפקת תוכן ויזואלי.
בעבודות מסוג זה נדרש ראש יצירתי וחשיבה מחוץ לקופסא לכן חשוב מאוד ללכת למישהו מקצועי, שמכיר ויודע איך להעביר מסר מסוים ברמה גבוה, על פי איפיון הלקוחות ואופי העסק.

אנחנו מספקים את כל שירותי ההפקה והצילום לבעלי העסקים וחברות.
אז חברים, אם אתם רוצים שנפיק, לכם סרטון מנצח לכל מטרה ברמה הכי גבוהה שיש.
תשלחו לי הודעה ובואו נתחיל לעבוד.

רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותיהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

תוכן עניינים

טופס התקשרות

פייסבוק

תעקבו אחרינו בפייסבוק אנחנו תמיד מעדכנים תוכן איכותי מעולם העסקי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם...

חקר שוק

כתיבת תוכנית שיווקית השלב השני

בסדרת המאמרים הבאה נדבר על השלבים לכתיבת תוכנית שיווקית אפקטיבית. במאמר הקודם דיברנו על השלב הראשון – הגדרת המטרה השיווקית.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב השני של התוכנית. שלב חקר השוק על קהל היעד.

קרא עוד »
שלב ראשון תוכנית שיווקית

כתיבת תוכנית שיווקית השלב הראשון

התכנית השיווקית היא הבסיס השיווקי של העסק שלנו. התכנית בנויה מ 5 שלבים שלכל שלב יש מטרה משלו שעליהם אפרט בסדרת המאמרים הבאה.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב הראשון של התוכנית השיווקית. שלב הגדרת המטרה השיווקית.

קרא עוד »
לחץ תחרותי

לחץ תחרותי (מודל פורטר)

בהמשך לסדרת המאמרים בנושא מודל פורטר. במאמר הזה נדבר על הגורם החמישי והאחרון במודל, שעוזר לנו לבחון האם הענף אטרקטיבי ורווחי, והאם כדאי להיכנס אליו. הגורם החמישי הוא לחץ תחרותי.

קרא עוד »