חשיבות תחזוקת ערוצי הדיגיטל

טיפוח ניהול ותחזוקת הערוצים הדיגיטליים

חשיבות הטיפוח והאחזקה של ערוצי הדיגיטל בעסק

בעידן של היום, ערוצים דיגיטליים רבים עשויים לחשוף את המוצרים או השירותים שלנו לקהל יעד רלוונטי ולשמש לנו בתור ערוצים שיווקיים  ולכן יש חשיבות רבה לאחזקה וטיפול שותף באותם ערוצים. זה לא מספיק להקים ערוצים שיווקיים לעסק, צריך להקפיד לתחזק אותם, לשפר אותם, לייעל אותם. כדי להפיק מהם את המרב ולקבל תוצאות טובות.

איך מתחזקים את הערוצים?

טיפוח ותחזוקת הערוצים הדיגיטליים משתנה בין ערוץ לערוץ, לדוגמא אם נסתכל על אינסטגרם, באינסטגרם אתם תהיו חייבים להעלות תמונות, סרטונים וסטורי על בסיס קבוע על מנת שהאלגוריתם של אינסטגרם ישאיר אתכם ואת העסק שלכם בדירוג גבוה ויציג ליותר אנשים את העמוד שלכם.

בנוסף אתם תצטרכו ליצור מעורבות עם הקהל שעוקב אחריכם. האלגוריתם של אינסטגרם אוהב עמודים שהקהל שלהם מעורב ולכן הוא גם מקדם אותם. מעורבות באינסטגרם יכולה לבוא לידי ביטוי בתגובות, לייקים, עוקבים, סקרים ועוד.

אינסטגרם זה ערוץ אחד מתוך עשרות ערוצים דיגיטליים, אני ממליץ לכל עסק שיתחזק מספר ערוצים דיגיטליים כדי להגיע לקהלים חדשים ולהראות נוכחות במגוון מקומות בדיגיטל.

ההשלכות של אי אחזקה

אני מכיר בעלי עסקים ותיקים בתחומם שפתחו אתר לפני כמה שנים, השקיעו בהקמה שלו אלפי שקלים אבל האתר נראה מוזנח, התוכן מיושן (אם קיים) ובשביל למצוא את האתר צריך לקבל קישור מבעל העסק.

במקרה כזה הערוץ השיווקי (האתר) לא אפקטיבי, ויותר מזה הוא עלול להשיג תוצאות הפוכות.

כי אם אני לקוח שמחפש את המוצר או השירות שאותו בעל עסק מספק ואני נכנס לאתר שלו ורואה שהעיצוב מיושן, התוכן לא רלוונטי והוא לא מתוחזק כמו שצריך. אני בתור לקוח פוטנציאל עלול להסיק שאותו עסק, לא מקצועי אם ככה נראה האתר שלו. לכן יש פה חשיבות עצומה לאחזקת ערוצי הדיגיטל של העסק.

לסיכום

חלק ניכר מהנוכחות של העסק מגיע מערוצי הדיגיטל ולכן יש חשיבות רבה לאחזקה שוטפת, לטיפוח וניהול הערוצים. לכל ערוץ יש את התנאים והאלגוריתם שלו, כך שאם אתם רוצים לתחזק בעצמכם, אני ממליץ לכם ללמוד קורסים מקצועיים בהתאם לפלטפורמה.

ואם אין לכם זמן להתעסק בתחזוקה שוטפת וניהול הערוצים, אני ממליץ לכם להיעזר באנשי מקצוע מעולם הדיגיטל שיוכלו לעשות זאת בשבילכם.

אבל הכי חשוב, אל תזניחו את הערוצים הדיגיטליים של העסק שלכם.
רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותיהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

תוכן עניינים

טופס התקשרות

פייסבוק

תעקבו אחרינו בפייסבוק אנחנו תמיד מעדכנים תוכן איכותי מעולם העסקי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם...

חקר שוק

כתיבת תוכנית שיווקית השלב השני

בסדרת המאמרים הבאה נדבר על השלבים לכתיבת תוכנית שיווקית אפקטיבית. במאמר הקודם דיברנו על השלב הראשון – הגדרת המטרה השיווקית.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב השני של התוכנית. שלב חקר השוק על קהל היעד.

קרא עוד »
שלב ראשון תוכנית שיווקית

כתיבת תוכנית שיווקית השלב הראשון

התכנית השיווקית היא הבסיס השיווקי של העסק שלנו. התכנית בנויה מ 5 שלבים שלכל שלב יש מטרה משלו שעליהם אפרט בסדרת המאמרים הבאה.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב הראשון של התוכנית השיווקית. שלב הגדרת המטרה השיווקית.

קרא עוד »
לחץ תחרותי

לחץ תחרותי (מודל פורטר)

בהמשך לסדרת המאמרים בנושא מודל פורטר. במאמר הזה נדבר על הגורם החמישי והאחרון במודל, שעוזר לנו לבחון האם הענף אטרקטיבי ורווחי, והאם כדאי להיכנס אליו. הגורם החמישי הוא לחץ תחרותי.

קרא עוד »