חשיבות מיקום העסק

מדוע הלוקיישן של העסק חשוב

הקדמה

אחד הפרמטרים החשובים והמשפיעים ביותר על ההצלחה בעסקים שמספקים שירות או מוצר ללקוחות, הוא מיקום העסק או המשרד. ללוקיישן של העסק יש משמעות רבה להצלחת העסק.

לוקיישן ושיווק

חשוב להבין  שלוקיישן טוב הוא ערוץ שיווקי לכל דבר.

ככל שמיקום העסק שלנו יהיה יותר מכרזי ונגיש למספר רב יותר של אנשים כך תעלה כמות החשיפה ללקוחות פוטנציאלים ואחוזי המכירה בעסק יגדלו בהתאם.

לדוגמא, מסעדה שנמצאת על ציר מרכזי שעוברים בו מאות/אלפי אנשים מידי יום, כולל גם תחבורה ציבורית. בזכות הלוקיישן של המסעדה היא מקבלת חשיפה גבוהה. במקרה כזה, הלוקיישן מהווה ערוץ שיווקי מטורף למותג.

לוקיישן ומיתוג

לא רק הלוקיישן חשוב במקרה הזה, אלא גם הנראות החיצונית של העסק, המיתוג, השילוט וכו.

שילוט ומיתוג ברמה גבוהה יתנו ללקוחות שלכם להבין שהעסק שלכם מותג גדול, מצליח, מקצועי, אמין ועוד.


אני רואה בעלי עסקים שבחרו להקים עסק באזור מצוין עם הרבה תנועה אבל המיתוג החיצוני של העסק נראה מיושן ולא מושקע. אם יש לכם עסק בלוקשיין מצוין אבל המיתוג של העסק שלכם לא נראה טוב, לא מושך, מיושן, וכדומה. אתם תקבלו תוצאות פחות טובות ותשדרו ללקוחות שהעסק שלכם מיושן, לא מצליח, לא מקצועי וכדומה, וכתוצאה מכך, אחוזי ההמרה של הלקוחות שלכם בעסק יצנחו, וחבל.

חסרונות

חשוב לקחת בחשבון, עם העלייה במספר הלקוחות בעסק הנמצא הלוקיישן מצוין, עולה גם עלות השכירות של העסק ולכן אנחנו נידרש להתאים את התזרים מזומנים של העסק בהתאם, בעת פתיחת עסק חדש בלוקיישן יקר.

לסיכום

אם כבר החלטת לשכור את החנות או משרד במיקום מרכזי ולשלם עשרות אלפי שקלים בחודש אז מומלץ להשקיע גם על הנראות של העסק, שילוט מעוצב ומואר ומיתוג מקצועי שיעביר את המסר ללקוחות ויחדור לתודעה של העוברים והשבים.

אם אתם צריכים שילוט מקצועי לעסק, אני מזמין אתכם לדבר עם מחלקת השילוט העסקי שלנו, שם תוכלו לקבל מעטפת מלאה שתענה על הצרכים שלכם ושל העסק שלכם בהתאמה אישית.

רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותיהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

תוכן עניינים

טופס התקשרות

פייסבוק

תעקבו אחרינו בפייסבוק אנחנו תמיד מעדכנים תוכן איכותי מעולם העסקי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם...

חקר שוק

כתיבת תוכנית שיווקית השלב השני

בסדרת המאמרים הבאה נדבר על השלבים לכתיבת תוכנית שיווקית אפקטיבית. במאמר הקודם דיברנו על השלב הראשון – הגדרת המטרה השיווקית.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב השני של התוכנית. שלב חקר השוק על קהל היעד.

קרא עוד »
שלב ראשון תוכנית שיווקית

כתיבת תוכנית שיווקית השלב הראשון

התכנית השיווקית היא הבסיס השיווקי של העסק שלנו. התכנית בנויה מ 5 שלבים שלכל שלב יש מטרה משלו שעליהם אפרט בסדרת המאמרים הבאה.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב הראשון של התוכנית השיווקית. שלב הגדרת המטרה השיווקית.

קרא עוד »
לחץ תחרותי

לחץ תחרותי (מודל פורטר)

בהמשך לסדרת המאמרים בנושא מודל פורטר. במאמר הזה נדבר על הגורם החמישי והאחרון במודל, שעוזר לנו לבחון האם הענף אטרקטיבי ורווחי, והאם כדאי להיכנס אליו. הגורם החמישי הוא לחץ תחרותי.

קרא עוד »