המלכודת של פייסבוק לבעלי עסקים

איך להימנע מהמלכודת של פייסבוק?

הקדמה

אם יש לכם עמוד עסקי בפייסבוק או באינסטגרם כדאי שתכירו את המלכודת שפייסבוק עושה לבעלי עסקים שלא כל כך מבינים בשיווק, וגורמת להם להפסיד הרבה כסף. מאמר הזה נדבר על המלכודת של פייסבוק ונלמד איך להימנע ממנה.

קדם את הפוסט

מכירים את זה שאתם מעלים פוסט, תמונה או סרטון לעמוד שלכם בפייסבוק או באינסטגרם ולמטה מופיע לכם כפתור שמזמין אתכם ללחוץ עליו ולקדם את התוכן שהעלתם?

אותו כפתור בדיוק, הוא המלכודת של פייסבוק. הוא בעיקר מיועד לבעלי עסקים ואנשים שלא מבינים בשיווק בפייסבוק בפרט. המטרה של הכפתור הזה היא לסחוט ממכם כספים על פרסום לא אפקטיבי ולא יעיל.

פרסום לא אפקטיבי

אתם בטח שואלים, למה לא אפקטיבי הרי הפרסום עשוי להביא תוצאות לעסק שלי.

אז הבעיה מתחילה כשאנחנו לוחצים על קידום הפוסט דרך הכפתור המדובר אנחנו בעצם מפרסמים לקהל שפייסבוק בוחר עבורנו, ללא כל שליטה בבחירת הקהל ושיפור הקמפיין הפרסומי.

ללא פילוח, ללא הגדרת מטרה, ללא הטמעת פיקסלים ועוד שאר טכניקות שיווקיות הממקדות את השיווק לקהל הרלוונטי שלנו ומניבות לנו תוצאות טובות יותר בתקציב נמוך יותר.

יכול להיות שהפרסום דרך פייסבוק יגיע למספר מסוים של אנשים, אבל אותם אנשים לא בהכרח יתעניינו במוצרים או בשירותים שלכם.

שיווק אפקטיבי זהו שיווק ממוקד ולא רחב, כזה שמצמצם את את פעולות השיווק לקהל היעד המדויק ביותר עבור העסק שלנו. קחו לדוגמא זכוכית מגדלת, אם תיקחו זכוכית מגדלת ותמקדו את קרני השמש לנקודה אחת ספציפית תוכלו להדליק אש. לעומת זאת אם תיקחו זכוכית רגילה ותכוונו לשמש לא תקבלו שום תוצאה קיצונית.

לסיכום

אם אין לכם ניסיון בשיווק בפייסבוק ובאינסטגרם מומלץ לא לשווק לבד על מנת שהכסף שלכם לא יזרק לפח. ובטח שלא מומלץ ללחוץ על הכפתור של קידום הפוסט.

אם אתם רוצים שנשווק לכם את העסק בדיגיטל השאירו פרטים במחלקת השיווק והפרסום שלנו.
רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

תוכן עניינים

טופס התקשרות

פייסבוק

תעקבו אחרינו בפייסבוק אנחנו תמיד מעדכנים תוכן איכותי מעולם העסקי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם...

חקר שוק

כתיבת תוכנית שיווקית השלב השני

בסדרת המאמרים הבאה נדבר על השלבים לכתיבת תוכנית שיווקית אפקטיבית. במאמר הקודם דיברנו על השלב הראשון – הגדרת המטרה השיווקית.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב השני של התוכנית. שלב חקר השוק על קהל היעד.

קרא עוד »
שלב ראשון תוכנית שיווקית

כתיבת תוכנית שיווקית השלב הראשון

התכנית השיווקית היא הבסיס השיווקי של העסק שלנו. התכנית בנויה מ 5 שלבים שלכל שלב יש מטרה משלו שעליהם אפרט בסדרת המאמרים הבאה.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב הראשון של התוכנית השיווקית. שלב הגדרת המטרה השיווקית.

קרא עוד »
לחץ תחרותי

לחץ תחרותי (מודל פורטר)

בהמשך לסדרת המאמרים בנושא מודל פורטר. במאמר הזה נדבר על הגורם החמישי והאחרון במודל, שעוזר לנו לבחון האם הענף אטרקטיבי ורווחי, והאם כדאי להיכנס אליו. הגורם החמישי הוא לחץ תחרותי.

קרא עוד »