ההבדל בין שיווק לפרסום

הקשר וההבדל בין שיווק לפרסום

הקדמה

הגיע הזמן לעשות סדר, הרבה בעלי עסקים  לא באמת מבינים מה ההבדל בין שיווק לפרסום, דבר היוצר בלבול וגורם לקבלת החלטות שגויות שמובילות לפעולות שגויות בעסק.

מהו שיווק?

שיווק זה תהליך עסקי שמורכב מכמה מחלקות שונות שמטרת העל של תהליך זה היא להביא ולהנגיש את המוצרים או השירותים של העסק ללקוחות פוטנציאלים. תהליך השיווק מורכב ממספר מחלקות שונות:

מחלקת מכירות, מחלקת יחסי ציבור, מחלקת קריאייטיב ותוכן, מחלקת מיתוג, מחלקת הפרסום (ארחיב בהמשך). כל המחלקות האלה ועוד מגוון רחב, נכללות תחת תהליכי השיווק.

מהו פרסום?

פרסום הוא מחלקה בתוך המערכת השיווקית של העסק, מטרת הפרסום היא הקמת ערוצים שבעזרתם נוכל להגיע לקהל המטרה שלנו.


פרסום זה עולם שלם בפני עצמו, כיום קיימות מאות אופציות לפרסום העסק. בין אם אתם משווקים בעצמכם ובין אם אתם נעזרים באנשי שיווק חיצוניים,

תפקידו של המערך השיווקי הוא לאבחן את ערוצי הפרסום האפקטיביים ביותר עבור העסק וקהל המטרה ולפרסם בהם. שיווק חכם של העסק מושתת על פרסום הנוגע או מדבר ישירות אל קהל היעד שלנו.

הקשר בין שיווק לפרסום

פרסום הוא חלק משמעותי בשיווק העסק, לא קיים מערך שיווקי מצליח ללא פרסום ולכן כשאנחנו מאבחנים את המטרה השיווקית שלנו, אנחנו חייבים להתייחס גם לערוצי הפרסום הנגישים לנו ולמצוא את הערוצים האפקטיבים ביותר לקידום המטרה השיווקית של העסק.

אם אתם רוצים שנקים עבור העסק שלכם מערך שיווקי מנצח שיוביל את העסק שלכם ישר למטרה השיווקית, היכנסו למחלקת השיווק והפרסום שלנו, תשאירו הודעה ובואו נתחיל לעבוד!

רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותיהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!

שתפו את המאמר

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn

תוכן עניינים

טופס התקשרות

פייסבוק

תעקבו אחרינו בפייסבוק אנחנו תמיד מעדכנים תוכן איכותי מעולם העסקי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם...