ערוץ השיווק הטוב ביותר

מהו הערוץ השיווק הטוב ביותר לעסק?

הקדמה

המון לקוחות שואלים אותי את השאלה הזאת, והאמת התשובה פשוטה והם תמיד מופתעים מרוב שהתשובה פשוטה. שאני אומר הערוץ השיווקי הטוב ביותר אני מתכוון לערוץ בעל יחסי ההמרה הטובים ביותר.

יחסי המרה

בעולם השיווק אנחנו בוחנים אפקטיביות של פעולות שיווק ופרסומות על פי יחסי ההמרה שאנחנו מקבלים מקמפיין ספציפי. יחס המרה זה אחוז מסוים שהערוץ השיווקי שלנו ממיר מלקוח פוטנציאל ללקוח משלם. כמובן שהאינטרס העסקי שלנו הוא שאחוז ההמרה יהיה גבוה ככל שניתן.

רק ככה נוכל באמת למדוד ולדעת אם הערוץ שאנו משקיעים בו את כספנו מביא לקוחות איכותיים ומניב תוצאות והמרות טובות. לא לייקים, לא צפיות, לא הקלקות, מכירות!!

הלקוחות שלכם

אז עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם מהו אותו ערוץ שיווקי עם יחס ההמרה הטוב ביותר.

הערוץ שאני מדבר עליו זה הלקוחות שלכם, כן.

ברגע שאתם נותנים מענה לצורך מסוים ושירות לא פחות ממצוין והלקוחות שלכם מרוצים ממכם


הם יעבירו את הבשורה למשפחה שלכם, לחברים שלהם, ולעוד המון אנשים שמחפשים את השירות או המוצר שהם קיבלו מכם.

מחקרים

בטוח יצא לכם לחפש בעל מקצוע והתייעצתם עם החברים שלכם או עם המשפחה שלכם.
זה יכול להיות מעצב שיער או מוסכניק וכ'ו. על פי מחקרים, הסיכוי שתלכו לאותו בעל מקצוע על פי ההמלצה של קרוביכם גבוה פי 2 מאשר תלכי לבעל מקצוע על פי פרסומת שימו לב לנתונים:

מחקרים רבים שבוצעו בנוסה, הוכיחו זאת. כך למשל, סקר משנת 2012 של חברת נילסון שבו השתתפו 28,000 צרכנים מ-56 מדינות הראה כי 92% מהצרכנים מאמינים וסומכים על המלצות של משפחה וחברים.

אל תזניחו את הלקוחות הקיימים שלכם, זיכרו שהם עשויים להיות השגרירים של העסק שלכם.
רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותיהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

תוכן עניינים

טופס התקשרות

פייסבוק

תעקבו אחרינו בפייסבוק אנחנו תמיד מעדכנים תוכן איכותי מעולם העסקי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם...

חקר שוק

כתיבת תוכנית שיווקית השלב השני

בסדרת המאמרים הבאה נדבר על השלבים לכתיבת תוכנית שיווקית אפקטיבית. במאמר הקודם דיברנו על השלב הראשון – הגדרת המטרה השיווקית.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב השני של התוכנית. שלב חקר השוק על קהל היעד.

קרא עוד »
שלב ראשון תוכנית שיווקית

כתיבת תוכנית שיווקית השלב הראשון

התכנית השיווקית היא הבסיס השיווקי של העסק שלנו. התכנית בנויה מ 5 שלבים שלכל שלב יש מטרה משלו שעליהם אפרט בסדרת המאמרים הבאה.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב הראשון של התוכנית השיווקית. שלב הגדרת המטרה השיווקית.

קרא עוד »
לחץ תחרותי

לחץ תחרותי (מודל פורטר)

בהמשך לסדרת המאמרים בנושא מודל פורטר. במאמר הזה נדבר על הגורם החמישי והאחרון במודל, שעוזר לנו לבחון האם הענף אטרקטיבי ורווחי, והאם כדאי להיכנס אליו. הגורם החמישי הוא לחץ תחרותי.

קרא עוד »