יחסי המרה
בעולם השיווק אנחנו בוחנים אפקטיביות של פעולות שיווק ופרסומות על פי יחסי ההמרה שאנחנו מקבלים מקמפיין ספציפי. יחס המרה זה אחוז מסוים שהערוץ השיווקי שלנו ממיר מלקוח פוטנציאל ללקוח משלם. כמובן שהאינטרס העסקי שלנו הוא שאחוז ההמרה יהיה גבוה ככל שניתן.
רק ככה נוכל באמת למדוד ולדעת אם הערוץ שאנו משקיעים בו את כספנו מביא לקוחות איכותיים ומניב תוצאות והמרות טובות. לא לייקים, לא צפיות, לא הקלקות, מכירות!!
הלקוחות שלכם
אז עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם מהו אותו ערוץ שיווקי עם יחס ההמרה הטוב ביותר.
הערוץ שאני מדבר עליו זה הלקוחות שלכם, כן.
ברגע שאתם נותנים מענה לצורך מסוים ושירות לא פחות ממצוין והלקוחות שלכם מרוצים ממכם
הם יעבירו את הבשורה למשפחה שלכם, לחברים שלהם, ולעוד המון אנשים שמחפשים את השירות או המוצר שהם קיבלו מכם.
מחקרים
בטוח יצא לכם לחפש בעל מקצוע והתייעצתם עם החברים שלכם או עם המשפחה שלכם.
זה יכול להיות מעצב שיער או מוסכניק וכ'ו. על פי מחקרים, הסיכוי שתלכו לאותו בעל מקצוע על פי ההמלצה של קרוביכם גבוה פי 2 מאשר תלכי לבעל מקצוע על פי פרסומת שימו לב לנתונים:
מחקרים רבים שבוצעו בנוסה, הוכיחו זאת. כך למשל, סקר משנת 2012 של חברת נילסון שבו השתתפו 28,000 צרכנים מ-56 מדינות הראה כי 92% מהצרכנים מאמינים וסומכים על המלצות של משפחה וחברים.
אל תזניחו את הלקוחות הקיימים שלכם, זיכרו שהם עשויים להיות השגרירים של העסק שלכם.
רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותיהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!