שיטת קידום מכירות #1

קידום מוצר או שירות בדרך קצת אחרת

הקדמה

עשיתם חקר שוק, לאחר בדיקות מעמיקות החלטתם שאתם רוצים להכניס מוצר או שירות חדש לעסק שלכם. אבל מה הלאה? איך תשווקו אותו? איך תגרמו ללקוחות הקיימים שלכם להתנסות בו? במאמר הבא נדבר על שיטת קידום מכירות אפקטיבית שלא הרבה מכירים.

יציאה מהשגרה

הכלל המנחה של שיטה זו הוא: יציאה מהשגרה, הטענה היא שאנשים נמצאים מחוץ לשגרה שלהם הם יוציאו יותר כסף מבשגרה, לכן המטרה בשיטה זו היא לעשות פעולות שיוציאו את הלקוחות מהשגרה שלהם.

כמובן שהשיטה הזאת לא מתאימה לכל סוג של שירות או מוצר, נדרש לאבחן ולבדוק לפני שיוצאים לפעילות קידום מכירות מסוג זה.

דוגמא

איך אתם מסבירים את זה שאנשים נמצאים בחופשה הם מרשים לעצמם לבזבז הרבה יותר מאשר שהם בשגרה,

זה יכול להיות בקבוק שתייה שבדרך כלל עולה 10 שקלים ובחופשה הוא עולה 20 שקלים ובכל זאת הם יקנו.

מאחורי התופעה הזאת עומדת פסיכולוגיה צרכנית עמוקה.

איך זה בא לידי ביטוי בעסקים?
לדוגמא, אם יש לכם עסק בתחום המסעדנות והכנסתם מוצר חדש, תוכלו לעשות יום פתוח של טעימות במסעדה, על ידי הבאז שתייצרו, על ידי הוצאת הלקוחות משגרתם, תגיעו לחשיפה גדולה, לרכישות גבוהות יותר ולהמלצות מצד הלקוחות שהגיעו ליום טעימות.

דוגמא נוספת מתחום המסעדנות, תוכלו לעשות ערב מיוחד במסעדה פעם בשבוע, כמו לדוגמא ערב סטנדאפ וכדומה. כך תוציאו את הלקוחות מהשגרה והם כבר יחזירו לכם ברכישת המוצרים שאתם מספקים.

לסיכום

בצעו פעילויות שיגרמו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם לצאת מהשגרה שלהם, חשבו מחוץ לקופסא, תהיו יצירתיים תגרמו להם להרגיש משהו חדש, שונה ומיוחד כי השמים הם הגבול!
רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

תוכן עניינים

טופס התקשרות

פייסבוק

תעקבו אחרינו בפייסבוק אנחנו תמיד מעדכנים תוכן איכותי מעולם העסקי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם...

חקר שוק

כתיבת תוכנית שיווקית השלב השני

בסדרת המאמרים הבאה נדבר על השלבים לכתיבת תוכנית שיווקית אפקטיבית. במאמר הקודם דיברנו על השלב הראשון – הגדרת המטרה השיווקית.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב השני של התוכנית. שלב חקר השוק על קהל היעד.

קרא עוד »
שלב ראשון תוכנית שיווקית

כתיבת תוכנית שיווקית השלב הראשון

התכנית השיווקית היא הבסיס השיווקי של העסק שלנו. התכנית בנויה מ 5 שלבים שלכל שלב יש מטרה משלו שעליהם אפרט בסדרת המאמרים הבאה.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב הראשון של התוכנית השיווקית. שלב הגדרת המטרה השיווקית.

קרא עוד »
לחץ תחרותי

לחץ תחרותי (מודל פורטר)

בהמשך לסדרת המאמרים בנושא מודל פורטר. במאמר הזה נדבר על הגורם החמישי והאחרון במודל, שעוזר לנו לבחון האם הענף אטרקטיבי ורווחי, והאם כדאי להיכנס אליו. הגורם החמישי הוא לחץ תחרותי.

קרא עוד »