
יציאה מהשגרה
הכלל המנחה של שיטה זו הוא: יציאה מהשגרה, הטענה היא שאנשים נמצאים מחוץ לשגרה שלהם הם יוציאו יותר כסף מבשגרה, לכן המטרה בשיטה זו היא לעשות פעולות שיוציאו את הלקוחות מהשגרה שלהם.
כמובן שהשיטה הזאת לא מתאימה לכל סוג של שירות או מוצר, נדרש לאבחן ולבדוק לפני שיוצאים לפעילות קידום מכירות מסוג זה.

דוגמא
איך אתם מסבירים את זה שאנשים נמצאים בחופשה הם מרשים לעצמם לבזבז הרבה יותר מאשר שהם בשגרה,
זה יכול להיות בקבוק שתייה שבדרך כלל עולה 10 שקלים ובחופשה הוא עולה 20 שקלים ובכל זאת הם יקנו.
מאחורי התופעה הזאת עומדת פסיכולוגיה צרכנית עמוקה.
איך זה בא לידי ביטוי בעסקים?
לדוגמא, אם יש לכם עסק בתחום המסעדנות והכנסתם מוצר חדש, תוכלו לעשות יום פתוח של טעימות במסעדה, על ידי הבאז שתייצרו, על ידי הוצאת הלקוחות משגרתם, תגיעו לחשיפה גדולה, לרכישות גבוהות יותר ולהמלצות מצד הלקוחות שהגיעו ליום טעימות.
דוגמא נוספת מתחום המסעדנות, תוכלו לעשות ערב מיוחד במסעדה פעם בשבוע, כמו לדוגמא ערב סטנדאפ וכדומה. כך תוציאו את הלקוחות מהשגרה והם כבר יחזירו לכם ברכישת המוצרים שאתם מספקים.
לסיכום
בצעו פעילויות שיגרמו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם לצאת מהשגרה שלהם, חשבו מחוץ לקופסא, תהיו יצירתיים תגרמו להם להרגיש משהו חדש, שונה ומיוחד כי השמים הם הגבול!
רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!