מכירה זאת אומנות. אומנות שניתן ללמוד ולרכוש מיומנות, אם אתם מרגישים שהרבה לקוחות שלכם נופלים לכם בין האצבעות, זה הזמן לשפר את מיומנות המכירה שלכם בעסק ופשוט למכור יותר.
קורס מיומנות המכירה יכשיר וילמד אתכם להתמודד עם מצבי מכירה מורכבים, לסגור יותר עסקאות, לפתוח יותר מערכות יחסים עם הלקוחות שלכם, להניע לפעולה והכי חשוב איך להנות מתהליך המכירה ולהגדיל את ההכנסות שלכם.
שיווק ומכירות בעסק הן מחלקות שעובדות כפופות זו לזו, תפקיד השיווק הוא לחשוף את העסק ללקוחות פוטנציאלים ותפקיד המכירה כשמה כן היא, למכור ולסגור יותר עסקאות. אם השיווק בעסק שלכם חלש, אני ממליץ לכם ללמוד את קורס השיווק והפרסום שלנו.
פירוט על הקורס
המכירות בעסק הם "הלב" הפועם של העסק, ללא מכירות העסק לא יכול להתקיים. עם התקדמות הטכנולוגיה באה גם התקדמות המתחרים, ולכן כל עסק חייב לרכוש מיומנויות מכירה חדשות ומתקדמות שיתנו כלים וידע להתמודדות עם מצבי מכירה מורכבים ופשוטים ובסופו של דבר לסגור יותר עסקאות.
קורס מיומנות המכירה נוצר במטרה לתת ידע פרקטי וכלים מקצועיים לביצוע מכירות שיא בעסקים. הקורס מיועד ליזמים, בעלי עסקים, מנהלים ואנשי מכירות שרוצים להוביל את העסק להצלחה משגשגת.
תוכן הקורס
- תהליך הפתיחה – הפתיחה בתהליך המכירה קריטית להצלחת סגירת העסקה ולשיתוף הפעולה של הלקוח איתנו. הפתיחה טובה של תהליך המכירה תיצור רושם ראשוני מצוין על הצד השני, תגרום ללקוח להיות קשוב אלינו ותקל על המשך תהליך המכירה.
- שאיבת אינפורמציה – כל תהליך מכירה מחייב אותנו לזהות את צרכי הלקוח המדויקים, הבעיה היא שלא תמיד הצרכים גלויים לעין שלנו ולכן אנחנו צריכים ללמוד איך מגלים "בין השורות" את הצורך האמיתי של הלקוח בעזרת שאלות ספציפיות וטכניקות מיוחדות.
- הצגת הפתרון – בסופו של דבר חשוב לזכור שלקוחות רוצים פתרון לבעיה מסוימת, לאחר שזיהינו את הצורך (הבעיה) בשלב הקודם, עלינו להציג את הפתרון שלנו, גם לשלב הזה יש טכניקות מורחבות להצגת הפתרון וביצוע אפסייל למיקסום המכירה.
- טיפול בהתנגדויות – "המכשול" הגדול ביותר שקיים בשיחות מכירה הוא ההתנגדויות העולות מצד הלקוח, אין כמעט שיחת מכירה אחת שאין בה התנגדות מצד הלקוח, אם נדע איך לטפל בהתנגדויות שעולות, נסלול דרך ישרה לסגירת העסקה.
- תהליך הסגירה – בסופו של דבר "הפוש" האחרון שאנחנו צריכים לתת ללקוחות שלנו בתהליך המכירה יקבע אם העסקה תיסגר או לא, וגם פה יש כללים ברורים שחייבים ליישם על מנת שהשכנוע לא יהיה אגרסיבי מידי ויגרום ללקוחות להירתע.