לא כל פרסומת צריכה למכור משהו

לא כל קמפיין פרסומי צריך להניע לפעולה

הקדמה

בשונה ממה שהרבה בעלי עסקים חושבים, לא כל פרסומת צריכה להניע לפעולה מסוימת או למכור משהו ללקוחות שלנו. במאמר הזה אני אדבר אתכם על סוג מסוים של פרסומות שלא אמורות למכור ללקוחות שלנו.

תודעה זה שם המשחק

מכירים את הסיטואציה הזאת שאתם רואים מישהו והוא נראה לכם ממש מוכר?
כאילו זה מישהו שאתם מכירים. איך אתם מדברים איתו? איך אתם מתנהגים אליו?

סביר להניח שתתייחסו אליו יפה, תאמינו לו, תדברו אליו בנימוס ותקשיבו לו שהוא ידבר אליכם. באותה טכניקה משתמשים המון עסקים וחברות גדולות. יש פרסומות מסוימות שהמטרה העיקרית שלהן היא להראות נוכחות ולחדור לתודעה של הלקוחות הפוטנציאלים.

המטרה של פרסומות אלו

המטרה של פרסומות אלו היא לגרום ללקוחות שיראו את המותג לסמוך ולהאמין במותג

זה קורה כי המותג קיים בתת מודע של הלקוחות, אפילו שלא תמיד הם יזכרו איפה ראו את המותג.


לתופעה הזאת יש הסבר פסיכולוגי מוכר.
אתם יכולים לראות את זה בפרסומות של קוקהקולה, לרוב בפרסומות של קוקה קולה אין הנעה לפעולה מסוימת כמו קנייה, טעימה וכ"ו, אלא יותר הצגת המותג בשילוב העברת מסר של הנאה, שמחה, כיף ואושר.

ההשפעה של פרסומות אלו על תת המודע

לפרסומות ומודעות מהסוג הזה יש עוד שימוש:
לעיתים קורה שאנחנו רואים פרסומת מסוימת דרך ערוץ שיווקי מסוים, ואז לאחר מכן אנחנו נחשפים שוב לאותו מותג דרך ערוץ אחר.

ברוב המקרים מהסוג הזה, המותג נתפס בעינינו כמותג גדול, מצליח, בעל שם ואמין.
כיום בעידן הדיגיטל ניתן למקד את המודעות שלנו לקהל שכבר נחשף למותג שלנו בעבר בעזרת קודי מעקב ייחודים וכך לחדור לתודעה של הלקוחות הפוטנציאלים שלנו ולהיראות עיניהם כמותג גדול.

אז חברים, אם אתם רוצים שניצור לכם מודעה בערוצי הדיגיטל השונים, שתתמקד בקהל שכבר נחשף אליכם בעבר, היכנסו למחלקת השיווק והפרסום שלנו, השאירו פרטים ובואו נתחיל לעבוד.

רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותיהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

תוכן עניינים

טופס התקשרות

פייסבוק

תעקבו אחרינו בפייסבוק אנחנו תמיד מעדכנים תוכן איכותי מעולם העסקי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם...

חקר שוק

כתיבת תוכנית שיווקית השלב השני

בסדרת המאמרים הבאה נדבר על השלבים לכתיבת תוכנית שיווקית אפקטיבית. במאמר הקודם דיברנו על השלב הראשון – הגדרת המטרה השיווקית.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב השני של התוכנית. שלב חקר השוק על קהל היעד.

קרא עוד »
שלב ראשון תוכנית שיווקית

כתיבת תוכנית שיווקית השלב הראשון

התכנית השיווקית היא הבסיס השיווקי של העסק שלנו. התכנית בנויה מ 5 שלבים שלכל שלב יש מטרה משלו שעליהם אפרט בסדרת המאמרים הבאה.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב הראשון של התוכנית השיווקית. שלב הגדרת המטרה השיווקית.

קרא עוד »
לחץ תחרותי

לחץ תחרותי (מודל פורטר)

בהמשך לסדרת המאמרים בנושא מודל פורטר. במאמר הזה נדבר על הגורם החמישי והאחרון במודל, שעוזר לנו לבחון האם הענף אטרקטיבי ורווחי, והאם כדאי להיכנס אליו. הגורם החמישי הוא לחץ תחרותי.

קרא עוד »