
תודעה זה שם המשחק
מכירים את הסיטואציה הזאת שאתם רואים מישהו והוא נראה לכם ממש מוכר?
כאילו זה מישהו שאתם מכירים. איך אתם מדברים איתו? איך אתם מתנהגים אליו?
סביר להניח שתתייחסו אליו יפה, תאמינו לו, תדברו אליו בנימוס ותקשיבו לו שהוא ידבר אליכם. באותה טכניקה משתמשים המון עסקים וחברות גדולות. יש פרסומות מסוימות שהמטרה העיקרית שלהן היא להראות נוכחות ולחדור לתודעה של הלקוחות הפוטנציאלים.

המטרה של פרסומות אלו
המטרה של פרסומות אלו היא לגרום ללקוחות שיראו את המותג לסמוך ולהאמין במותג
זה קורה כי המותג קיים בתת מודע של הלקוחות, אפילו שלא תמיד הם יזכרו איפה ראו את המותג.
לתופעה הזאת יש הסבר פסיכולוגי מוכר.
אתם יכולים לראות את זה בפרסומות של קוקהקולה, לרוב בפרסומות של קוקה קולה אין הנעה לפעולה מסוימת כמו קנייה, טעימה וכ"ו, אלא יותר הצגת המותג בשילוב העברת מסר של הנאה, שמחה, כיף ואושר.
ההשפעה של פרסומות אלו על תת המודע
לפרסומות ומודעות מהסוג הזה יש עוד שימוש:
לעיתים קורה שאנחנו רואים פרסומת מסוימת דרך ערוץ שיווקי מסוים, ואז לאחר מכן אנחנו נחשפים שוב לאותו מותג דרך ערוץ אחר.
ברוב המקרים מהסוג הזה, המותג נתפס בעינינו כמותג גדול, מצליח, בעל שם ואמין.
כיום בעידן הדיגיטל ניתן למקד את המודעות שלנו לקהל שכבר נחשף למותג שלנו בעבר בעזרת קודי מעקב ייחודים וכך לחדור לתודעה של הלקוחות הפוטנציאלים שלנו ולהיראות עיניהם כמותג גדול.
אז חברים, אם אתם רוצים שניצור לכם מודעה בערוצי הדיגיטל השונים, שתתמקד בקהל שכבר נחשף אליכם בעבר, היכנסו למחלקת השיווק והפרסום שלנו, השאירו פרטים ובואו נתחיל לעבוד.
רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותיהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!