טעות מספר אחת בחשיבה ובהתנהלות

שינוי תפיסתי שיתרום לכם

טעות מספר אחת במיינדסט של בעלי העסקים

רוב בעלי העסקים רוצים תמיד להשיג עוד לידים חדשים, אבל האמת היא שזה לא תמיד המהלך הנכון לעסק. כמובן שזה תלוי באיזה עסק מדובר ובאיזה שלב הוא על ציר הזמן שלו. הם משקיעים המון כסף בשיווק ופרסום כדי להביא לקוחות חדשים לעסק שלהם ופה לרוב הם עושים טעות.

למה זאת טעות לגייס לקוחות חדשים?

 

העניין הוא שהרבה חברות גדולות וגם עסקים קטנים מנסים תמיד לגייס עוד לקוחות חדשים, ולא שמים דגש על הלקוחות הקיימים שלהם, על הבעיות/הרצונות שלהם, על השימור שלהם, שזה נושא אחר בפני עצמו.

שאתם בתור בעלי עסקים מתמקדים בגיוס לקוחות חדשים ולא מעניקים תשומת לב לשימור הלקוחות הקיימים, לריצוי ולתפעול שותף שלהם, אתה אוטומטית תפספסו הרבה לקוחות קיימים, נאמנים וטובים, כאלה שמכירים אתכם ואת המוצרים או השירותים שלכם.

איך זה פוגע בעסק?

זו טעות שתגרום לכם לבזבז המון כספים על שיווק וגיוס מכיוון, שאתם לא שמים דגש על הלקוחות הקיימים שלכם, אותם לקוחות שהשקעתם הרבה כספים בשביל לגייס אותם אליכם אתם גם עלולים לפספס אותם לגרום להם לעזוב למתחרים שלכם ואתם גם מפספסים ערוץ שיווקי נוסף שהוא הפה של הלקוחות הקיימים שלכם.

שלקוחות מקבלים שירות טוב הם ימליצו עליכם ולכן שאתם עסקים רק בלגייס ולא שמים לב לבעיות או לטענות של הלקוחות הקיימים שלכם אתם מפחיתים מרמת השירות שלכם כלפיהם. והם? תהיו בטוחים שהם לא יעריכו את זה….

מעבר לזה שבמקרה כזה אתם תכניסו את העסק שלכם ללופ קבוע של השקעת כספים רק בגיוס ומבחינה כלכלית זה לא משתלם.

דוגמא מהחיים

אפשר לראות את הדוגמא הכי טובה שהיא חברות כבלים גדולות שתמיד מנסות רק לגייס עוד ועוד לקוחות על ידי משווקים שמתקשרים אליכם באמצע היום כדי להציע לכם להצטרף, אבל בתכלס השירות שלהם כלפי אותם לקוחות קיימים הוא לא השירות שהיית רוצים לקבל מחברה גדולה.

 

לסיכום

העצה שלי היא לחלק את התקציבים, המערכות והכוח אדם גם לטיפול בלקוחות הקיימים וגם לגיוס לקוחות חדשים. אם אתם צריכים עזרה בייעול מערך הכוח אדם בעסק שלכם, אני רוצה להזמין אתכם לדבר עם מחלקת הייעוץ והליווי שלנו.

רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותיהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

תוכן עניינים

טופס התקשרות

פייסבוק

תעקבו אחרינו בפייסבוק אנחנו תמיד מעדכנים תוכן איכותי חדש באתר

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם...

סוגי מטרות עסקיות

סוגי מטרות עסקיות

ללא מטרות יהיה מאוד קשה למדוד את התקדמות ואפקטיביות העסק. שאנחנו מתקדמים לעבר המטרות שהצבנו, העסק שלנו אפקטיבי יותר. אם עוד לא קראתם את המאמר בנושא מטרות ויעדים, זה הזמן לקרוא! במאמר הזה נדבר על שלושת סוגי המטרות המרכזיות בעולם העסקים.

קרא עוד »
מהו מיצוב

מהו מיצוב של מותג

המיצוב שלכם יכול להרים את העסק שלכם למעלה או להוריד אותו למטה. במאמר נדבר על המושג "מיצוב", על החשיבות שלו בתהליך השיווקי של העסק ונלמד כיצד יוצרים מיצוב חיובי לעסק לפי הדרישות שלנו.

קרא עוד »