מעקב אחרי ההוצאות וההכנסות בחשבון
בשביל שיהיו לנו נתונים מדויקים על העסק שלנו. פר שבוע, חודש, רבעון או שנה אנחנו חייבים לעקוב אחרי כל תנועה כספית שנכנסת לעסק שלנו ויוצאת מהעסק שלנו. בשביל זה הכנתי קובץ אקסל שנתי שבו מפורטים כל ההכנסות וההוצאות של העסק.
דו"ח הכנסות והוצאות
בעזרת הדו"ח שהכנתי, נוכל לבחון איזה פעולות שביצענו במהלך השבוע, החודש, הרבעון, החצי שנה או השנה האחרונה באמת אפקטיביות ואלו פעולות לא אפקטיביות.
אני רוצה להזמין אתכם לצפות בסרטון שהכנתי. בסרטון אני מסביר איך ניתן להשתמש בדו"ח ולנהל את הכספים בעסק בצורה חכמה יותר.
אנחנו בתור הבעלים של העסק צריכים לעשות בסך הכל שני דברים:
- בסוף כל יום להוסיף דיווח לטבלה, זה לא יקח יותר מ10 דקות ואם אתם ממש עסוקים, אנחנו נוכל לעשות את זה בשבילכם.
- לעקוב אחרי סיכומי ההכנסות וההוצאות החודשיים. במידה ואתם רואים שכמה חודשים ברצף, ההוצאות גבוהות מההכנסות. תתחילו לבצע שינויים דרסטיים בעסק. תבחנו בסוף כל חודש אלו פעולות שיווקיות ופרסומיות מביאות תוצאות ואילו לא. תבדקו האם אנשי המכירות (במידה ויש) מחזירים את ההשקעה שלהם ועוד פעולות אחרות.
בסוף השנה האקסל יבצע חישוב כולל של הכנסות מול הוצאות ויראה לכם האם היתרה חיובית או שלילית.
איך אפשר לקבל את הדו"ח?
את הדו"ח שהכנתי תוכלו לקבל למייל שלכם. כל מה שצריך לעשות זה להשאיר פרטים בטופס בצד שמאל ואנחנו נשלח לכם אותו למייל.
לסיכום
הדו"ח אומנם פשוט אבל הוא יחסוך לכם הרבה כסף ויעזור לכם לנהל טוב יותר את ההכנסות וההוצאות של העסק שלכם.
בנוסף הוא יעזור לכם לקבל החלטות עסקיות מושכלות יותר, הוא יעזור לכם להבין איפה כדאי לכם לצמצם פעילות ואיפה כדאי לכם להעצים ולהמשיך את הפעילות
רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותיהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!