היתרון של השלבים האלו
אם אתם תיישמו את כל שלושת השלבים האלו על הלקוחות הפוטנציאלים, אתם תקבלו יותר מכירות, יותר לקוחות ויותר הכנסות.
אתם תייצרו העדפה ללקוחות שלכם ותגרמו להם לקנות דווקא מכם אפילו במצב שאתם מוכרים יותר יקר מהמתחרים שלכם.
השלבים
בואו נתחיל לדבר על השלבים:
1. להכיר – קודם כל הלקוחות שלכם צריכים להכיר אתכם, את העסק שלכם ואת המוצרים/השירותים שאתם מספקים. תהליך ההיכרות יכול להתבצע על ידי פרסום בפלטפורמות השונות. תצרו את הקשר הראשוני עם הלקוחות שלכם באמצעות פרסום בפלטפורמות וערוצי שיווק מגוונים ומותאמים לקהל יעד של העסק שלכם.
2. לאהוב – הלקוחות שלכם צריכים לאהוב אתכם, מה זה אומר לאהוב? הכוונה היא להרגיש מחוברים אליכם ממקום טוב וחיובי. איך יוצרים אהבה עם אנשים שאנחנו לא מכירים? על ידי נתינת תוכן וערך שיכול לסייע להם. תנו ללקוחות שלכם תוכן בעל ערך אמיתי, זה יכול להיות מדריך, טיפים, או אפילו מתנה פיזית סמלית.
3. לסמוך – הלקוחות שלנו חייבים להבין שהאינטרס שלנו בתור בעל העסק הוא האינטרס שלהם.
תנו עצות טובות, תהיו אותנטיים בפרסומים שלכם, תעשו עבודה מקצועית, צרפו חוות דעת מלקוחות שלכם, דברו לכאבים של הלקוחות שלכם ותראו הזדהות.
לסיכום
בבניית האסטרטגיה השיווקית של העסק שלכם זיכרו את שלושת השלבים אלו ותיישמו אותם, קחו בחשבון שמשך הזמן שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם יעברו עד להגעת השלב שבו הם רוכשים מכם יכול להשתנות, תהיו סבלניים.
אם אתם רוצים שנבנה עבורכם אסטרטגיה שיווקית וניישם את שלושת השלבים האלו בעסק השאירו פרטים במחלקת השיווק והפרסום שלנו.
רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותיהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!