איך לגרום ללקוחות לקנות דווקא מכם?

המון מתחרים? יש פתרון!

הקדמה

ישנם שלושה שלבים שאנחנו צריכים להעביר את הלקוחות הפוטנציאלים שלנו על מנת שהם יבחרו להמשיך איתנו ולא עם המתחרים שלנו.

היתרון של השלבים האלו

אם אתם תיישמו את כל שלושת השלבים האלו על הלקוחות הפוטנציאלים, אתם תקבלו יותר מכירות, יותר לקוחות ויותר הכנסות.

אתם תייצרו העדפה ללקוחות שלכם ותגרמו להם לקנות דווקא מכם אפילו במצב שאתם מוכרים יותר יקר מהמתחרים שלכם.

השלבים

בואו נתחיל לדבר על השלבים:

1. להכיר – קודם כל הלקוחות שלכם צריכים להכיר אתכם, את העסק שלכם ואת המוצרים/השירותים שאתם מספקים. תהליך ההיכרות יכול להתבצע על ידי פרסום בפלטפורמות השונות. תצרו את הקשר הראשוני עם הלקוחות שלכם באמצעות פרסום בפלטפורמות וערוצי שיווק מגוונים ומותאמים לקהל יעד של העסק שלכם.

2. לאהוב – הלקוחות שלכם צריכים לאהוב אתכם, מה זה אומר לאהוב? הכוונה היא להרגיש מחוברים אליכם ממקום טוב וחיובי. איך יוצרים אהבה עם אנשים שאנחנו לא מכירים? על ידי נתינת תוכן וערך שיכול לסייע להם. תנו ללקוחות שלכם תוכן בעל ערך אמיתי, זה יכול להיות מדריך, טיפים, או אפילו מתנה פיזית סמלית.

3. לסמוך – הלקוחות שלנו חייבים להבין שהאינטרס שלנו בתור בעל העסק הוא האינטרס שלהם.
תנו עצות טובות, תהיו אותנטיים בפרסומים שלכם, תעשו עבודה מקצועית, צרפו חוות דעת מלקוחות שלכם, דברו לכאבים של הלקוחות שלכם ותראו הזדהות.

לסיכום

בבניית האסטרטגיה השיווקית של העסק שלכם זיכרו את שלושת השלבים אלו ותיישמו אותם, קחו בחשבון שמשך הזמן שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם יעברו עד להגעת השלב שבו הם רוכשים מכם יכול להשתנות, תהיו סבלניים.

אם אתם רוצים שנבנה עבורכם אסטרטגיה שיווקית וניישם את שלושת השלבים האלו בעסק השאירו פרטים במחלקת השיווק והפרסום שלנו.
רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותיהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

תוכן עניינים

טופס התקשרות

פייסבוק

תעקבו אחרינו בפייסבוק אנחנו תמיד מעדכנים תוכן איכותי מעולם העסקי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם...

חקר שוק

כתיבת תוכנית שיווקית השלב השני

בסדרת המאמרים הבאה נדבר על השלבים לכתיבת תוכנית שיווקית אפקטיבית. במאמר הקודם דיברנו על השלב הראשון – הגדרת המטרה השיווקית.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב השני של התוכנית. שלב חקר השוק על קהל היעד.

קרא עוד »
שלב ראשון תוכנית שיווקית

כתיבת תוכנית שיווקית השלב הראשון

התכנית השיווקית היא הבסיס השיווקי של העסק שלנו. התכנית בנויה מ 5 שלבים שלכל שלב יש מטרה משלו שעליהם אפרט בסדרת המאמרים הבאה.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב הראשון של התוכנית השיווקית. שלב הגדרת המטרה השיווקית.

קרא עוד »
לחץ תחרותי

לחץ תחרותי (מודל פורטר)

בהמשך לסדרת המאמרים בנושא מודל פורטר. במאמר הזה נדבר על הגורם החמישי והאחרון במודל, שעוזר לנו לבחון האם הענף אטרקטיבי ורווחי, והאם כדאי להיכנס אליו. הגורם החמישי הוא לחץ תחרותי.

קרא עוד »