שאלה אחת פשוטה
בעזרת שאלה אחת פשוטה שתשאלו כל לקוח חדש שמגיע לעסק שלכם, תוכלו לקבל אינדיקציה לאפקטיביות של פעולת השיווק שבעזרתה נחשף והגיע הלקוח החדש לעסק שלכם.
השאלה היא: איך הוא הגיע אליכם.
זאת אמנם שאלה פשוטה אבל המון בעלי עסקים לא מייחסים לה חשיבות ולא מתעניינים בכלל בפרט החשוב הזה.
למה כל כך חשוב לשאול
התשובה לשאלה הזאת תעזור לנו להחליט באיזה פעולות שיווק כדי להשתמש ואילו פעולות שיווק עלינו להפסיק.
לדוגמא, אם לקוח מגיע אליכם ואמר שהוא הגיע בעקבות פרסום בפייסבוק, תוכלו להבין שהקמפיין בפייסבוק מביא תוצאות ולכן יהיה כדאי לכם להמשיך אותו.
לסיכום
זיכרו, כל מידע שתקבלו מהלקוחות שלכם הוא יהיה חיוני לכם, במיוחד במדובר בפרט חשוב זה, לכן אל תוותרו על השאלה הזאת, שאלו כל לקוח חדש שפונה לעסק שלכם, איך הוא הגיע אליכם, ולפי תשובה תקבלו החלטות משכילות להמשך הפעילות העסקית שלכם. צפו בסרטון שהכנתי בנושא.
רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותיהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!