בחינת האפקטיביות של פעולות השיווק

איך ניתן לדעת אילו פעולות שיווק מביאות תוצאות ואילו לא

הקדמה

על מנת לחסוך בעלויות שיווק ופרסום לא רצויות בעסק, אנחנו חייבים לבחון את כל פעולות השיווק והפרסום שאנחנו מבצעים בעסק שלנו. היום אני אלמד אתכם איך בשאלה אחת פשוטה תוכלו לקבל אינדיקציה בנוגע לאפקטיביות של כל פעולה שיווקית שביצעתם בעסק.

שאלה אחת פשוטה

בעזרת שאלה אחת פשוטה שתשאלו כל לקוח חדש שמגיע לעסק שלכם, תוכלו לקבל אינדיקציה לאפקטיביות של פעולת השיווק שבעזרתה נחשף והגיע הלקוח החדש לעסק שלכם.

השאלה היא: איך הוא הגיע אליכם.
זאת אמנם שאלה פשוטה אבל המון בעלי עסקים לא מייחסים לה חשיבות ולא מתעניינים בכלל בפרט החשוב הזה.

למה כל כך חשוב לשאול

התשובה לשאלה הזאת תעזור לנו להחליט באיזה פעולות שיווק כדי להשתמש ואילו פעולות שיווק עלינו להפסיק.


לדוגמא, אם לקוח מגיע אליכם ואמר שהוא הגיע בעקבות פרסום בפייסבוק, תוכלו להבין שהקמפיין בפייסבוק מביא תוצאות ולכן יהיה כדאי לכם להמשיך אותו.

לסיכום

זיכרו, כל מידע שתקבלו מהלקוחות שלכם הוא יהיה חיוני לכם, במיוחד במדובר בפרט חשוב זה, לכן אל תוותרו על השאלה הזאת, שאלו כל לקוח חדש שפונה לעסק שלכם, איך הוא הגיע אליכם, ולפי תשובה תקבלו החלטות משכילות להמשך הפעילות העסקית שלכם. צפו בסרטון שהכנתי בנושא.

רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותיהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

תוכן עניינים

טופס התקשרות

פייסבוק

תעקבו אחרינו בפייסבוק אנחנו תמיד מעדכנים תוכן איכותי מעולם העסקי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם...

חקר שוק

כתיבת תוכנית שיווקית השלב השני

בסדרת המאמרים הבאה נדבר על השלבים לכתיבת תוכנית שיווקית אפקטיבית. במאמר הקודם דיברנו על השלב הראשון – הגדרת המטרה השיווקית.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב השני של התוכנית. שלב חקר השוק על קהל היעד.

קרא עוד »
שלב ראשון תוכנית שיווקית

כתיבת תוכנית שיווקית השלב הראשון

התכנית השיווקית היא הבסיס השיווקי של העסק שלנו. התכנית בנויה מ 5 שלבים שלכל שלב יש מטרה משלו שעליהם אפרט בסדרת המאמרים הבאה.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב הראשון של התוכנית השיווקית. שלב הגדרת המטרה השיווקית.

קרא עוד »
לחץ תחרותי

לחץ תחרותי (מודל פורטר)

בהמשך לסדרת המאמרים בנושא מודל פורטר. במאמר הזה נדבר על הגורם החמישי והאחרון במודל, שעוזר לנו לבחון האם הענף אטרקטיבי ורווחי, והאם כדאי להיכנס אליו. הגורם החמישי הוא לחץ תחרותי.

קרא עוד »