לפניכם רשימת המאמרים
תוכלו לגלול ולבחור את הנושא שמעניין אתכם.
◐ מאמרים בנושא שיווק ופרסום
כתיבת תוכנית שיווקית השלב החמישי (והאחרון)
המטרה העליונה של התוכנית היא לעזור למנהל להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה…
כתיבת תוכנית שיווקית השלב הרביעי
בסדרת המאמרים הבאה נדבר על השלבים לכתיבת תוכנית שיווקית אפקטיבית. במאמר הקודם דיברנו על השלב השלישי - בהגדרת תקציב שיווקי.…
כתיבת תוכנית שיווקית השלב השלישי
בסדרת המאמרים הבאה נדבר על השלבים לכתיבת תוכנית שיווקית אפקטיבית. במאמר הקודם דיברנו על השלב השני - ביצוע חקר שוק.…
כתיבת תוכנית שיווקית השלב השני
בסדרת המאמרים הבאה נדבר על השלבים לכתיבת תוכנית שיווקית אפקטיבית. במאמר הקודם דיברנו על השלב הראשון - הגדרת המטרה השיווקית.…
כתיבת תוכנית שיווקית השלב הראשון
התכנית השיווקית היא הבסיס השיווקי של העסק שלנו. התכנית בנויה מ 5 שלבים שלכל שלב יש מטרה משלו שעליהם אפרט…
פרדוקס הבחירה
בעידן של היום לכל בן אדם יש את הזכות לבחור כל מה שהוא רוצה בתוך מגוון רחב של מוצרים. רק…
ניתוח קהל היעד שלכם
על מנת שנוכל לשווק בצורה יעילה ואפקטיבית, אנחנו חייבים לזהות את קהל היעד המדויק שלנו. במאמר הזה נלמד לנתח את…
מהו מבחן הילד הקטן
במאמר הבא נלמד כיצד לבחון פרסומות/מאמרים/דפי נחיתה ובקיצור כל פעולה שיווקית שאמורה להעביר מסר מסוים לצד השני. נלמד על פי…
תוכנית שיווקית
במאמר הזה נדבר על החשיבות של הכנת תוכנית שיווקית מסודרת טרם ביצוע פעולות שיווקיות.
סוגי מטרות שיווקיות
במאמר הזה נלמד את מודל ההשפעות שיעזור לנו להגדיר מטרה שיווקית יעילה ומותאמת.
מה זה מסר פרסומי
ישנו כלל בסיס אחד וחשוב שאם לא ניישם אותו במערך השיווקי שלנו. כל תהליכי השיווק שנשקיע ירדו לטמיון. במאמר הזה…
איך פועל האלגוריתם של אינסטגרם
על מנת שנוכל להעלות את החשיפה של עמוד אינסטגרם שלנו, אנחנו חייבים להכיר את האלגוריתם של אינסטגרם. אותה נוסחה פנימית…
איך ליצור מיתוג עסקי
במאמר הזה נדבר על מספר טיפים שיעזרו לכם ליצור את המיתוג המנצח לעסק שלכם.
מודל מאסלו בשיווק
המודל של אברהם מאסלו מתחבר לעולם העסקי בכמה מקומות שונים. במאמר הזה נלמד על הקשר של מודל מאסלו לעולם השיווק…
איזה סוג של מוצר/שירות אתם מספקים?
במאמר הזה נדבר על שני סוגים של שירותים ומוצרים ועל איך כדאי לשווק כל אחד בצורה אפקטיבית ויעילה.
למה חשוב לאסוף מידע על הלקוחות...
במאמר הזה נדבר על השילוב של ידע ספציפי ופעולות שיווקיות בעסק, ואיך פיסת הידע הזו תעזור לנו לשווק בצורה נכונה…
שיטת קידום מכירות #1
איך תשווקו אותו? איך תגרמו ללקוחות הקיימים שלכם להתנסות בו? במאמר הבא נדבר על שיטת קידום מכירות אפקטיבית שלא הרבה…
המלכודת של פייסבוק לבעלי עסקים
קדם את הפוסט מכירים את זה שאתם מעלים פוסט, תמונה או סרטון לעמוד שלכם בפייסבוק או באינסטגרם ולמטה מופיע לכם…
קניית עוקבים באינסטגרם
פתחתם עמוד אינסטגרם, השקעתם בפוסטים איכותיים, מעוצבים ובעלי ערך, ועדיין העוקבים שלכם בקושי עולים.
מהו מיצוב של מותג
המיצוב שלכם יכול להרים את העסק שלכם למעלה או להוריד אותו למטה. במאמר נדבר על המושג "מיצוב", על החשיבות שלו…
גיבוי תכנים בפייסבוק ובאינסטגרם
במאמר הזה נדבר על החשיבות של גיבוי התכנים שלנו בשני ערוצים מרכזיים הקיימים היום, פייסבוק ואינסטגרם ונגלה איך עושים זאת.
איך לגרום ללקוחות לקנות דווקא מכם?
ישנם שלושה שלבים שאנחנו צריכים להעביר את הלקוחות הפוטנציאלים שלנו על מנת שהם יבחרו להמשיך איתנו ולא עם המתחרים שלנו.
רשימות דיוור ב-WhatsApp
רשימת דיוור/תפוצה היא רשימה של פרטי יצירת קשר של קהל ספציפי, לרוב קהל בעל מכנה משותף. זה יכול להיות פרטי…
ערוץ השיווק הטוב ביותר
שאני אומר הערוץ השיווקי הטוב ביותר אני מתכוון לערוץ בעל יחסי ההמרה הטובים ביותר.
לא כל פרסומת צריכה למכור משהו
בשונה ממה שהרבה בעלי עסקים חושבים, לא כל פרסומת צריכה להניע לפעולה מסוימת או למכור משהו ללקוחות שלנו.
כמות ערוצי שיווק בעסק
התשובה לרוב משתנה בין עסק לעסק ותלויה לרוב בקהל היעד של העסק אבל העיקרון דומה בין כולם.
ההבדל בין שיווק לפרסום
הרבה בעלי עסקים לא באמת מבינים מה ההבדל בין שיווק לפרסום, דבר היוצר בלבול וגורם לקבלת החלטות שגויות שמובילות לפעולות…
חשיבות התוכן הויזואלי ברשת
במאמר אני אסביר על היתרונות של התוכן הויזואלי על פני התוכן הטקסטואלי, אני אתן כמה נתונים סטטיסטיים על פרסום בעידן…
בחינת האפקטיביות של פעולות השיווק
על מנת לחסוך בעלויות שיווק ופרסום לא רצויות בעסק, אנחנו חייבים לבחון את כל פעולות השיווק והפרסום שאנחנו מבצעים בעסק…
חשיבות מיקום העסק
אחד הפרמטרים החשובים והמשפיעים ביותר על ההצלחה בעסקים שמספקים שירות או מוצר ללקוחות, הוא מיקום העסק או המשרד.
◐ מאמרים בנושא ניהול עסקי
לחץ תחרותי (מודל פורטר)
בהמשך לסדרת המאמרים בנושא מודל פורטר. במאמר הזה נדבר על הגורם החמישי והאחרון במודל, שעוזר לנו לבחון האם הענף אטרקטיבי…
איום של מוצרים תחליפיים (מודל פורטר)
במאמר הזה נדבר על הגורם הרביעי במודל שעוזר לנו לבחון האם הענף אטרקטיבי ורווחי, והאם כדאי להיכנס אליו. הגורם הרביעי…
כוח המיקוח של הלקוחות (מודל פורטר)
בהמשך לסדרת המאמרים בנושא מודל פורטר. במאמר הזה נדבר על הגורם השלישי במודל שעוזר לנו לבחון את האטרקטיביות של הענף.…
כוח המיקוח של הספקים (מודל פורטר)
בהמשך לסדרת המאמרים בנושא מודל פורטר. במאמר הזה נדבר על הגורם השני במודל שעוזר לנו לבחון האם הענף אטרקטיבי ורווחי,…
איום חדירה של מתחרים חדשים (מודל...
במאמר הזה נתמקד בגורם הראשון בתוך המודל של פורטר שיכול לעזור לנו להבין האם הענף אטרקטיבי ורווחי והאם כדאי לנו…
מודל פורטר
בסביבה העסקית מצויים מספר גורמים שיכולים להשפיע על רווחיות העסק. מודל פורטר בוחן את הכוחות השונים המשפיעים על רמת הרווחיות…
מדריך מיון העלויות בעסק
במאמר הזה נלמד למיין ולחשב את העלויות בעסק. כדי לשפוך קצת יותר ודאות בסביבה העסקית שלנו וכדי להתנהל בצורה טובה…
מודל CVP לקבלת החלטות
מודל CVP נלקח מתחום החשבונאות הניהולית. המודל יעזור לנו לקבל החלטות חשובות בעסק. כמו: כמה מוצרים עלינו למכור כדי להגיע…
מודל SWOT בעסקים
בעולם העסקי יש מגוון גורמים המשפיעים על הארגון שלנו. חלקם פנימיים (בתוך הארגון) וחלקם חיצוניים (מחוץ לארגון). מודל SWOT עוזר…
שיטה לבדיקה כדאיות פרויקטים בעסק
במאמר הזה נלמד כיצד לבחון כדאיות של פרויקטים בעסק. ובכך להפחית את אי הוודאות שצצה לפני כל החלטה עסקית משמעותית.
מה זה דו"ח רווח או הפסד
אם עדיין לא יצא לכם להכיר את דו"ח רווח או הפסד שלכם, הגיע הזמן לעשות היכרות. מכיוון שכל בעל עסק…
אסטרטגיה להתמודדות בסביבת אי ודאות
במאמר הזה נלמד על מספר דרכי התמודדות בסביבה מלאה בחוסר וודאות על מנת לצמצם סיכונים עסקיים.
כתיבת חזון לארגון
לכל ארגון חייב שיהיה חזון פורמלי שמייצג את הערכים, האמונות, הייעוד והעקרונות של הארגון. במאמר הזה נלמד איך לכתוב חזון…
איך לבדוק האם העסק שלי מותג...
אין ספק שלמותג יש מספר יתרונות שעולים על פני עסק קטן, על היתרונות והכוח שיש למותג חזק כתבתי מאמר בנפרד.…
חישוב עלות עקיפה של מספר מוצרים
במאמר הזה נתמקד בעלויות העקיפות, נלמד איך להכניס עלויות עקיפות כמו חשמל, מים, ארנונה בתוך העלות הכוללת של המוצר או…
חישוב עלות המוצר או השירות בעסק
במאמר הזה נלמד לחשב את העלות הכוללת של המוצר או השירות שאנחנו מספקים.
בחינת יעילות העובדים בעסק
השאיפה של כל בעל עסק היא שהעסק יעבוד בצורה יעילה, כזאת שתדרוש כמה שפחות משאבים על מנת להגיע למטרה הסופית…
ניתוח קצב השירות של העסק
כדי להגיע לרמת יעילות ואפקטיביות גבוהה, אנחנו חייבים לבחון את קצב אספקת השירות בעסק. במאמר הזה נלמד כיצד לבחון את…
מהו אפקט הבעלות?
במאמר הזה נלמד על שיטת הבעלות שבאה אלינו מתחום הפסיכולוגיה הכלכלית, שיטה זו תעזור לנו לרכוש את אמונם של הלקוחות…
ניתוח רמת אי הוודאות בסביבה עסקית
עולם העסקים מלא באי וודאות, ככל שאי הוודאות בסביבה גבוהה יותר כך גם הסיכון עולה ומי שנכנס לעולם הזה צריך…
סוגי מטרות עסקיות
ללא מטרות יהיה מאוד קשה למדוד את התקדמות ואפקטיביות העסק. שאנחנו מתקדמים לעבר המטרות שהצבנו, העסק שלנו אפקטיבי יותר. אם…
כדאיות הקמת עסק
במאמר הזה נלמד כיצד לחשב ולבדוק האם העסק שאנחנו רוצים להקים יהיה כדאי מבחינה כלכלית.
העובדים כנכס אסטרטגי
במאמר הזה נדבר על ההיתרונות של העובדים שלנו בעסק (מעבר לתפקידם הייעודי) ועל היכולת שלהם לסייע לנו בקבלת החלטות וביצוע…
סוגי שותפויות בעסק
בין אם אתם מקימים עסק חדש ובין אם יש לכם עסק ואתם רוצים להקים שותפות עם צד ג', חשוב להכיר…
חישוב רווחיות העסק
אם העסק שלכם קיים, אתם חייבים להכיר את שלושת המושגים הבאים כדי שתוכלו לקבל אינדיקציה למגמת העסק ולפוטנציאל הרווחים בעסק.
היתרונות של מותג חזק
במאמר הזה אני אדבר על הכוח העצום הקיים במותג חזק, גם כלפי הלקוחות, גם כלפי הספקים, מול העובדים ובעיקר מול…
עקרון הפארטו
עֶקרון פארטו, הידוע גם בשם כלל 80-20, הוא כלל שנוסח על ידי הכלכלן האיטלקי וילפרדו פארטו שעסק בחקר פערים כלכליים.…
◐ מאמרים בנושא משכנתאות, פיננסים והשקעות
מה יקרה למחירי הדירות בשנת 2024?
את שנת 2024 התחלנו עם משבר ביטחוני בין הגדולים שחוותה מדינת ישראל, מלחמת חרבות ברזל צצה לנו משום מקום ללא…
למה הריבית במשק עולה?
בשנה האחרונה חווינו לא מעט עליות בריבית בנק ישראל, ורוב האנשים שואלים את עצמם למה. למה בנק ישראל מחליט ביום…
מהי אינפלציה
לאחרונה אין אחד כמעט שלא שמע את המושג אינפלציה, אבל מה המושג הזה באמת אומר? איך האינפלציה משפיעה עלינו האזרחים…
לא כל יום עושים סדר בעסק
אנחנו כאן בשבילכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם
לקוחות ממליצים
שמים דגש על חווית השירות של הלקוחות שלנו
בעלת סלון כלותקרא עוד
" רווןןן האלווף 😍
באמת שאתה מספר אחד בתחום השיווק. רואים שאתה עושה את העבודה שלך באמת מהלב זמין בשעות לא שעות, ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר ומלווה לאורך כל הדרך עד שהפרסום יוצא לפועל ומביא תוצאות שלא מהעולם הזה. זכיתי י׳אלוף ❤️️❤️️❤️️."
באמת שאתה מספר אחד בתחום השיווק. רואים שאתה עושה את העבודה שלך באמת מהלב זמין בשעות לא שעות, ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר ומלווה לאורך כל הדרך עד שהפרסום יוצא לפועל ומביא תוצאות שלא מהעולם הזה. זכיתי י׳אלוף ❤️️❤️️❤️️."
בעל סטודיו לאומנותקרא עוד
" אלופים,
רון פשוט מדהים, מקצועי, אכפתי, יודע את העבודה. מרגיש שיש לי שותף חדש בעסק שרוצה בהצלחת העסק. מומלץ בחום!"
רון פשוט מדהים, מקצועי, אכפתי, יודע את העבודה. מרגיש שיש לי שותף חדש בעסק שרוצה בהצלחת העסק. מומלץ בחום!"
זמרקרא עוד
" ממליץ על רון בחום לכל אחד שרוצה לפתוח עסק ויש לו חלום להגשים ולרקום לעצמו את השאיפה שלו וליצור את המציאות שעליה הוא חולם אך ורק רון הוא תומך מקצועי אכפתי ועושה את העבודה שלו בנאמנות רבה ומתחילתה ועד סופה עד שאתה (הלקוח) שבע רצון ומה שרצית הכי מושלם עבורך.
ושהעסק שלו רק יפרח ישגשג ויצליח."
מעצבת שיערקרא עוד
" אלוף אמיתי תודה ענקית. תצליח מומלץ בחום 🙏🙏🙏🙏🙏"
מנהלת גמ"ח תרומותקרא עוד
"הם יודעים מה הם עושים
מקצועיים אמינים, חווית שירות מהטובות בתחום.
מומלץ לכל בעל עסק. 🏆"
הבעלים של משק כהןקרא עוד
ממליץ בחום על איש המקצוע רון רחימי .
אני אחד ממנהלי העסק משק כהן פירות וירקות מושב ערוגות ואני בהחלט יכול לציין את רון לטובה , מהרגע שהתחלנו לשתף פעולה ראיתי תוצאות ניכרות ומידיות.
מדובר באדם ישר , הגון , נעים הליכות וידידותי , וגם מחיר שמתאים לכל כיס.
ממליץ בחום.
הקודם
הבא