גיבוי תכנים בפייסבוק ובאינסטגרם

איך לשמור על התכנים שהעלתם לדפים שלכם?

הקדמה

במצב שבו אין לנו באמת יכולת שליטה מלאה על ערוצי הדיגיטל שאנחנו מעלים בהם תכנים מושקעים שעבדנו עליהם המון, חשיבות גיבוי התכנים עולה בכמה רמות למעלה. במאמר הזה נדבר על החשיבות של גיבוי התכנים שלנו בשני ערוצים מרכזיים הקיימים היום, פייסבוק ואינסטגרם ונגלה איך עושים זאת.

האיומים:

אמנם יש לנו עמודי פייסבוק ואינסטגרם מושקעים, מעוצבים ומלאים בתוכן שהשקענו ועמלנו שעות אבל בינינו אין לנו טיפת שליטה עליהם, מהסיבה הפשוטה שמי שמנהל את הפלטפורמה (במקרה הזה צוקרברג) יכול בשנייה אחת להרוס לנו את כל מה שבנינו (לעיתים בתקופה לא קצרה).

זה יכול להיות חסימה יזומה עם או בלי סיבה, זה יכול להיות שינוי מדיניות או שינוי באלגוריתם שגורם להרעת התוצאות או החשיפות. לאיומים החיצוניים האלה אנחנו חייבים להיערך, חשוב לדעת איך ניתן לגבות את התכנים המושקעים שלנו בעמודי הפייסבוק והאינסטגרם שלנו ולהגן עליהם.

גיבוי פייסבוק:

על מנת לגבות את התכנים בעמוד פייסבוק שלכם אתם אתם נדרשים לעשות את הפעולות הבאות:

אם הפייסבוק שלכם בעברית: שלושה קווים בצד שמאל > הגדרות > לגלול למטה > המידע שלך בפייסבוק > הורדת המידע שלך.


אם הפייסבוק שלכם באנגלית: Settings > settings and Privacy > download your information
אם אתם מסתבכים אני מצרף סרטון הסבר לתהליך, בהצלחה!

גיבוי אינסטגרם:

על מנת לגבות את התכנים בעמוד האינסטגרם שלכם אתם אתם נדרשים לעשות את הפעולות הבאות:
אם האינסטגרם שלכם בעברית: שלושה קווים בצד שמאל בעמוד שלכם > הגדרות > אבטחה > הורדת נתונים.

אם האינסטגרם שלכם באנגלית: Settings > privacy and security > Data Download.
גם פה אם הסתבכתם אני מזמין אתכם לצפות בסרטון הסבר על התהליך.

לסיכום:

זיכרו שאין לנו באמת שליטה מלאה על ערוצי הדיגיטל והפלטפורמות השונות, ישנם מגוון איומים מצד הבעלים של אותן פלטפורמות ולכן אנו חייבים להקפיד לשמור על התכנים המושקעים שלנו כדי שלא נצטרך להגיע למצב שנשחזר את התכנים שלנו.

בסופו של דבר פלטפורמות חדשות תמיד יקומו ויצוצו, גם אם לצורך הדוגמא פייסבוק החליטה לחסום את העמוד שלנו , נוכל תמיד להעביר את התכנים לפלטפורמות אחרות שקיימות או כאלה שיקומו בעתיד.

רוצים לקבל מאמר חדש בכל שבוע למייל או לוואטצאפ? השאירו פרטים ותיהנו מתוכן חינמי וחיוני לקידום העסק שלכם!

שתפו את המאמר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin

תוכן עניינים

טופס התקשרות

פייסבוק

תעקבו אחרינו בפייסבוק אנחנו תמיד מעדכנים תוכן איכותי מעולם העסקי

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם...

חקר שוק

כתיבת תוכנית שיווקית השלב השני

בסדרת המאמרים הבאה נדבר על השלבים לכתיבת תוכנית שיווקית אפקטיבית. במאמר הקודם דיברנו על השלב הראשון – הגדרת המטרה השיווקית.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב השני של התוכנית. שלב חקר השוק על קהל היעד.

קרא עוד »
שלב ראשון תוכנית שיווקית

כתיבת תוכנית שיווקית השלב הראשון

התכנית השיווקית היא הבסיס השיווקי של העסק שלנו. התכנית בנויה מ 5 שלבים שלכל שלב יש מטרה משלו שעליהם אפרט בסדרת המאמרים הבאה.

המטרה העליונה של התכנית היא לעזור לבעל העסק להרים מערך שיווקי אפקטיבי ויעיל שבסופו של דבר יקדם את העסק לעבר המטרה השיווקית שהוא הגדיר. במאמר הזה נדבר על השלב הראשון של התוכנית השיווקית. שלב הגדרת המטרה השיווקית.

קרא עוד »
לחץ תחרותי

לחץ תחרותי (מודל פורטר)

בהמשך לסדרת המאמרים בנושא מודל פורטר. במאמר הזה נדבר על הגורם החמישי והאחרון במודל, שעוזר לנו לבחון האם הענף אטרקטיבי ורווחי, והאם כדאי להיכנס אליו. הגורם החמישי הוא לחץ תחרותי.

קרא עוד »