כמו שלא אפשרי לבנות בניין ללא תכנית עבודה מסודרת, מהנדסים ואנשי מקצוע. כך גם לא ניתן לבנות עסק מצליח ללא תכנית עבודה מסודרת ואנשי מקצוע מיומנים שיהיו אתכם לאורך כל הדרך.
בדיוק בשביל זה הקמנו את מחלקת הייעוץ והליווי העסקי שלנו, שכל מטרתה היא לבחון את העסק שלך ומחלקותיו, ללוות ולהוביל אותו להצלחה.
אנו נאבחן את העסק שלך 360 מעלות, נבנה תוכניות עסקיות ושיווקיות שכוללות אסטרטגיה ומודל עסקי מנצח על מנת ליצור שיפור משמעותי ולהוביל אותך להצלחה עסקית משמעותית.
איך מתחילים?
בשלב הראשון, טרם סיפוק השירות, נערוך עמך שיחה שבה נאפיין את העסק שלך, נזהה את החוזקות והחולשות שלו ונתאים לו ביחד את השירות הנדרש מבין השירותים המוצאים במחלקת הייעוץ והליווי שלנו:
מסלולי ליווי וייעול מערכות העסק – במסלול זה נאבחן את מחלקות העסק שלך ב360 מעלות, נייעץ ונלווה אותך במשך תקופה מותאמת אישית וניצור שיפור משמעותי בכל אחת ממחלקות העסק:
- מערך השיווק והפרסום.
- מערך כוח האדם.
- מערך הפיננסים.
- מערך השירות.
בניית תוכנית שיווקית לעסק – במסלול זה נאבחן לעומק את המערך השיווקי והפרסומי של העסק ונבנה תוכנית שיווקית בעלת 5 שלבים, במטרה לשפר את המערך השיווקי והפרסומי של העסק ולהגיע לקהל יעד הרלוונטי והמדויק ביותר שך העסק שלך ולחסוך בעלויות פרסום גבוהות.
שלבי התוכנית:
- הגדרת מטרה שיווקית
- ביצוע חקר שוק על תחום העסק
- הגדרת תקציב שיווקי
- הצבת יעדים שיווקיים
- בניית אסטרטגיה שיווקית
בניית תוכנית עסקית לעסק – מסלול זה הוא הבסיס של כל עסק מצליח, זהו חלק קריטי וחשוב ביותר, שתורם לעסק בהתקדמותו. בחלק זה אנו נבנה תוכנית עסקית מקיפה שכוללת 6 שלבים.
שלבי התוכנית:
- בדיקת היתכנות ופוטנציאל השוק
- בדיקת עלויות הקמה ותפעול
- בניית אופי המותג
- בניית חבילות מוצרים או שירותים
- הצבת מטרות ויעדים
- בניית אסטרטגיית פעולה
פגישת ייעוץ עסקי – במסלול זה נקיים פגישה שבה נאבחן את הקשיים של העסק ונבחר שלב אחד מבין שלבי התוכנית העסקית שדורש התייחסות, נייעץ באופן נקודתי וממוקד על אותו התחום בהמטרה לפתור בעיה ולהוביל את העסק שלך להצלחה.
שלבי התוכנית העסקית:
- בדיקת היתכנות ופוטנציאל השוק
- בדיקת עלויות הקמה ותפעול
- בניית אופי המותג
- בניית חבילות מוצרים או שירותים
- הצבת מטרות ויעדים
- בניית אסטרטגיית פעולה
פגישת ייעוץ שיווקי – במסגרת מסלול זה נקיים פגישה שבה נאבחן את פעולות השיווק והפרסום של העסק, נבחר מבין שלבי התוכנית השיווקית תחום אחד שעשוי לעזור לנו לייעל את המערך השיווקי של העסק, נתמקד בו ונוביל את העסק שלך להצלחה.
שלבי התוכנית השיווקית:
- הגדרת מטרה שיווקית
- ביצוע חקר שוק על תחום העסק
- הגדרת תקציב שיווקי
- הצבת יעדים שיווקיים
- בניית אסטרטגיה שיווקית